اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2447

برگزاری جلسه هم اندیشی نواب رییس بانوان هندبال کشور

بانوان هیئت‌ها

شنبه, 03 تیر 1402 15:03

جلسه هم اندیشی نواب رئیس بانوان هیئت‌های استانی با حضور رییس فدراسیون هندبال برگزار شد.

برگزاری جلسه هم اندیشی نواب رییس بانوان هندبال کشور بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در جلسه نواب رئیس بانوان هیئت‌های هندبال استان‌های کشور که امروز در محل فدراسیون هندبال برگزار شد، مسائل، مشکلات و موانع این حوزه بررسی شد. 

رئیس فدراسیون هندبال در این نشست با قدردانی از نواب رئیس بانوان بخاطر زحمات آنان در عرصه هندبال بانوان گفت: در چند سال اخیر بخش عمده‌ای از افتخارات هندبال در بخش بانوان کسب شده و همین افتخارات باعث شد هندبال بیش از گذشته دیده شود. 

علیرضا پاکدل افزود: در حال حاضر تیم ملی بزرگسالان بانوان کشورمان دو دوره متوالی است که با ایستادن در رده چهارم آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده است. همچنین نوجوانان دختر در آسیا با قهرمانی خوش درخشید و تیم ملی جوانان دختر نایب قهرمان آسیا شدند و اکنون شرایطی به وجود آمده که هندبال تبدیل به رشته اول توپی حوزه ورزش بانوان کشور شده است. 

وی ادامه داد: رسیدن به چنین افتخاراتی نتیجه برنامه‌ریزی بسیار خوب و تلاش‌های فزاینده بوده و به همین جهت باید از سرکارخانم افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال به جهت زحمات، تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی خود برای پیشبرد امور بانوان قدردانی کنم.

پاکدل بیان کرد: البته نباید به همین اکتفا و بسنده کنیم زیرا با نگاهی به خروجی عملکرد استان‌ها مقداری افت می‌بینیم که باید بررسی دقیق و آسیب شناسی شود بطور مثال وقتی استانی مجوز پایگاه قهرمانی هندبال را می‌گیرد اما فعالیتی در آن ندارد باید بررسی  شود که علت این امر چیست زیرا ساعت‌ها کار مطالعاتی و تلاش پشت راه‌اندازی پایگاه‌های ملی است. همچنین هم‌اکنون مدارس هندبال بسیاری در سراسر کشورمان داریم و نواب رئیس بانوان باید برنامه‌ریزی مشخصی برای فعال کردن بیش از پیش بخش بانوان استان خود داشته باشند.حتما باید در خصوص برگزاری مسابقات مناطق نیز بحث و بررسی صورت گیرد زیرا این مسابقات هم برای هندبال استان و هم کشور بسیار مفید خواهد بود. 

وی در پایان صحبت های خود نیز گفت: فدراسیون هندبال در چند سال اخیر نگاه ویژه‌ای به بخش بانوان داشته پس با یک تلاش مضاعف در این بخش فعالیت کنید. امیدوارم خروجی این جلسه آغاز نقطه‌ای جدید در مسیر پیشرفت هندبال کشور باشد. 

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال نیز در ابتدای این جلسه گفت: نواب رئیس بانوان هیئت‌های استانی بازوان توانمند عرصه هندبال بانوان هستند و با عشق، نوع‌دوستی و فداکاری برای اهداف هندبال بانوان فعالیت می‌کنند. 

افسانه دهقانی افزود: در این مسیر باید از جناب آقای پاکدل تشکر کنم که جوانمردانه پای کار هندبال بانوان ایستاد و خانواده هندبال با انتخاب دوباره ایشان بر مسند ریاست فدراسیون نشان داد قدر کار اصولی و دقیق را می‌داند و ارج می‌نهد. 

لازم به ذکر است بررسی تقویم مسابقات سال 1402 در حوزه بانوان، بررسی عملکرد هیئت‌های استانی در بخش بانوان، بررسی مسائل آکادمی و مدارس هندبال و همچنین بررسی مشکلات موجود در حوزه هندبال بانوان از اهم برنامه‌های جلسه نواب رئیس بانوان بود. 

در پایان این جلسه نیز از افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال به پاس تلاش‌ها و پیگیری‌های خود در حوزه هندبال بانوان قدردانی شد. 

همچنین از اعظم قینانی نایب رئیس هیئت هندبال اصفهان، سید مریم طهرانی نایب رئیس هیئت هندبال فارس و سیده مریم فخری نایب رئیس هیئت هندبال یزد به دلیل کسب بالاترین نمره در ارزشیابی سال 1400 در حوزه بانوان و نیز از تلاش‌ها و زحمات نواب رئیس بانوان هیئت‌های استانی با اهدای لوح تقدیر شد.

گفتنی است نواب رئیس بانوان هیئت های استانی در تمرین امروز تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان زنان ایران حضور یافتند و عکسی به یادگار گرفتند. 


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط