اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2654

برگزاری جلسه فنی روسای کمیته داوران و مسابقات با سرمربیان و سرپرستان قبل از آغاز لیگ برتر هندبال مردان

مسابقات

چهارشنبه, 08 شهریور 1402 13:59

جلسه فنی روسای کمیته داوران و مسابقات فدراسیون هندبال با سرمربیان و سرپرستان باشگاه‌های لیگ برتری به صورت غیر حضوری برگزار شد.

برگزاری جلسه فنی روسای کمیته داوران و مسابقات با سرمربیان و سرپرستان قبل از آغاز لیگ برتر هندبال مردان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، با توجه به برگزاری سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال آقایان و نوزدهمین دوره لیگ برتر بانوان، روسای کمیته مسابقات و داوران فدراسیون طی جلسه‌ وبیناری آخرین قوانین و مقررات ابلاغ شده از طرف فدراسیون جهانی را به صورت آنلاین برای سرمربیان و سرپرستان باشگاه‌های لیگ برتری تشریح کردند.

کرباسچی رئیس کمیته داوران در این باره گفت: این کارگاه به منظور آشنایی و افزایش سطح آگاهی سرمربیان و سرپرستان تیم‌های لیگ برتری از آخرین تغییرات قوانین و مقررات هندبال پیش از شروع فصل مسابقاتی و به منظور جلوگیری از هرگونه ابهام و شائبه انجام پذیرفت تا مسابقات بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

در ادامه نوری، رئیس کمیته مسابقات ضمن تاکید بر اهمیت موضوع و لزوم مشارکت باشگاه‌ها در کارگاه‌های آموزشی قوانین و مقررات مسابقات هندبال افزود: به طور قطع برنامه‌ریزی دومین جلسه از این دست در تعطیلات نیم فصل انجام خواهد شد. همچنین در صورت اعلام نیاز باشگاه‌ها، آمادگی برگزاری مجدد این کارگاه را برای علاقمندان خواهیم داشت تا با هماهنگی بیشتر شاهد برگزاری لیگی پویا و حرفه‌ای باشیم.

لازم به ذکر است سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از 13 شهریور با برگزاری 5 دیدار آغاز خواهد شد.


لیگ برتر مردان لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط