اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2526

برگزاری جشنواره مسابقات هندبال ساحلی در نقاط مختلف کشور

ساحلی

یکشنبه, 01 مرداد 1402 12:44

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون هندبال از ادامه برگزاری جشنواره مسابقات هندبال ساحلی کشور تا شهریور ماه خبر داد.

برگزاری جشنواره مسابقات هندبال ساحلی در نقاط مختلف کشور بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سید مهدی ترابی کمیته مسابقات فدراسیون هندبال با اعلام این خبر گفت: کمیته مسابقات با همکاری انجمن هندبال ساحلی کشور با اجرای تقویم مسابقاتی، اقدام به برگزاری جشنواره هندبال ساحلی از اول تیرماه کرد که در این جشنواره ، مسابقات هندبال ساحلی نونهالان، نوجوانان دختر و بزرگسالان منطقه شمال و جنوب نیز برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات نونهالان منطقه شمال که در شهر نور استان مازندارن برگزار شد، 7 تیم نیمای نور، هیئت هندبال رشت، هیئت هندبال استان مرکزی (مهاجران)، قروه و درگزین همدان، آیسک، هیئت هندبال ارومیه و نوشهر شرکت کردند که در پایان هیئت هندبال نوشهر قهرمان شد، نیمای نور بر سکوی دوم ایستاد و هیئت هندبال اراک و آیسک سوم و چهارم شدند. 

ترابی ادامه داد: همچنین در بخش هندبال ساحلی نونهالان منطقه جنوب 6 تیم ذوب‌آهن، ادب الف و ب، بم کرمان، هرمزگان و اصفهان میزبان حضور داشتند که ادب الف و ب اول و دوم شدند و ذوب‌آهن و اصفهان نیز رده‌های سوم و چهارم را کسب کردند. 

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون هندبال اضافه کرد: در بخش نوجوانان دختر نیز که در اصفهان برگزار شد، 4 تیم شرکت کردند که اصفهان الف بر سکوی نخست ایستاد و اصفهان ب و شهرداری شاهد شهر هم رده‌های بعدی را کسب کردند. 

ترابی با اشاره به برگزاری هندبال ساحلی بزرگسالان منطقه شمال و جنوب نیز گفت: در منطقه شمال 4 تیم حضور داشتند که مجتمع پلاستیک طبرستان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، رعد پدافند البرز دوم شد و کاسپین نور و منطقه آزاد انزلی رده‌های سوم و چهارم را کسب کردند. در منطقه جنوب نیز 6 تیم فرش بیکران کاشان، هیئت هندبال کنگان، پرواز هوانیروز اصفهان، پادما یدک اصفهان، هیئت هندبال خوزستان و نیوسایپا هرمزگان در این جشنواره شرکت کردند که هیئت هندبال خوزستان بر سکوی نخست ایستاد. پادما یدک اصفهان، نیوسایپا هرمزگان و فرش بیکران کاشان نیز عناوین دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند. 

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در پایان گفت: برگزاری جشنواره مسابقات هندبال ساحلی کشور تا 31 شهریورماه سال جاری ادامه دارد.


هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط