اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3250
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور؛

برگزاری بازی معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان

آقایان مسابقات

سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403 14:53

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال فردا برگزار می‌شود.

برگزاری بازی معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دیدار معوقه دو تیم صنعت مس کرمان و پیکان خراسان از هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور فردا، چهارشنبه، 5 اردیبهشت، برگزار می‌شود. 

این دیدار که قرار بود 10 اسفند ماه 1402 برگزار شود، به دلیل درخواست باشگاه صنعت مس و موافقت باشگاه پیکان خراسان به تعویق افتاد. 

صنعت مس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر به سختی با نتیجه 26 -28 نفت و گاز گچساران را شکست داد و پیکان خراسان نیز 32 بر 28 مقابل پرواز هوانیروز به برتری رسید. 

هم‌اکنون صنعت مس کرمان با 36 امتیاز از 17 بازی خود صدرنشین جدول رده‌بندی است و پیکان خراسان با 14 امتیاز از همین تعداد بازی در رده هشتم جدول قرار دارد. 

قضاوت این دیدار بر عهده کوبل داوری حمزه پیرامون و اسدا... نظریان است. عبدالصایب نکویی نماینده فدراسیون در این دیدار است و علی ضامن آویش کار نظارت فنی را بر عهده دارد. 

این دیدار به میزبانی صنعت مس و راس ساعت 16 فردا برگزار می شود. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط