اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 421
رئیس هیات هندبال اردبیل:

برنامه‌های متنوعی برای توسعه هندبال داریم/ اقدامات مختلفی برای شناسایی استعدادهای هندبال صورت داده‌ایم

هیئت‌ها گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 19 آبان 1400 13:04

رئیس هیات هندبال استان اردبیل از برگزاری برنامه‌های متنوع در استان در راستای توسعه هندبال خبر داد.

برنامه‌های متنوعی برای توسعه هندبال داریم/ اقدامات مختلفی برای شناسایی استعدادهای هندبال صورت داده‌ایم بزرگنمایی

توحید جوادی، رئیس هیات هندبال استان اردبیل در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، در مورد برنامه‌های هیات متبوع خود و اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: برگزاری جلسات هیات رئیسه، کمیته‌ها، هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها، برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در تیرماه امسال و برگزاری مجمع انتخاباتی هیات استان با حضور دکتر پاکدل از جمله اقدامات انجام شده در این هیات تاکنون بوده است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری کارگاه‌های توجیهی داوری و مربیگری، کارگاه‌های آموزشی مربیان و داوران، استعدادیابی دختران و پسران و آمادگی برای برگزاری المپیاد استعدادهای برتر از دیگر اقدامات انجام شده هیات هندبال استان اردبیل در راستای پیشرفت هندبال در این استان است.

جوادی درباره وضعیت حال حاضر هندبال در این استان خاطر نشان کرد: تا پیش از این به علت شیوع کرونا با تعطیلی سالن‌ها مواجه بودیم، اما هم‌اکنون وضعیت نسبتا خوب است و در راستای توسعه و رشد هندبال در حال حرکت هستیم. در این زمینه شهرهای اردبیل و مشکین‌شهر فعالیت خوبی دارند، اما سایر شهرها با مشکلات نبود سالن دست و پنجه نرم می‌کنند که این موضوع یکی از مشکلات اساسی در راه توسعه هندبال استان به شمار می‌رود.

رئیس هیات هندبال اردبیل درخصوص اقدامات انجام شده برای توسعه هندبال در رده‌های پایه نیز افزود: برای توسعه هندبال در رده‌های پایه اقداماتی انجام شده که از جمله آنها می‌توان به برگزاری جشنواره‌های استعدادیابی، مسابقات هندبال خانوادگی و همچنین برگزاری کلاس مربیگری برای شناسایی استعدادهای پایه اشاره کرد.

وی در پایان در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه‌های آینده این هیات نیز گفت: برگزاری دوره‌های توجیهی مربیان، همکاری با آموزش و پرورش برای استعدادیابی و همچنین برگزاری جلسات هیات رئیسه با حضور مدیرکل و مسئولان شهرستانی برای بررسی و حل و فصل مشکلات پیش روی توسعه و پیشرفت هندبال در این مناطق از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این هیات است.




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط