اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 160
در جلسه کمیته مسابقات فدراسیون هندبال بررسی شد

برنامه ریزی برای اجرای بهتر مسابقات در شش ماهه دوم سال 1400

فدراسیون مسابقات

سه شنبه, 16 شهریور 1400 08:59

جلسه کمیته مسابقات فدراسیون هندبال برگزار شد.

برنامه ریزی برای اجرای بهتر مسابقات در شش ماهه دوم سال 1400 بزرگنمایی

IRIHF:

جلسه کمیته مسابقات فدراسیون هندبال برگزار شد.

جلسه کمیته مسابقات فدراسیون هندبال روز گذشته با هدف برنامه ریزی برای اجرای بهتر تقویم مسابقات در شش ماهه دوم سال 1400، بررسی آئین نامه مسابقات، برگزاری مرحله دوم لیگ برتر مردان، بررسی نقاط ضعف و قوت مرحله نخست لیگ برتر هندبال و برطرف کردن مشکلات آن، پیگیری ثبت اطلاعات باشگاه ها در سامانه هندبال من به آدرس myhandball.ir، بررسی برگزاری مسابقات در رده های مختلف و همچنین مسابقات پیشکسوتان و ... برگزار شد. 

در بخشی از این جلسه که با حضور علیرضا پاکدل رئیس و حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون هندبال، مراد کرمی و مهدی ترابی رئیس و دبیر کمیته مسابقات، سید حسن حسینی مسئول برگزاری لیگ برتر و سیف ا... حیدرپور مسئول برگزاری مسابقات پایه برگزار شد، مشکلات برگزاری مرحله نخست لیگ برتر هندبال و رفع آن بررسی و تصمیماتی نیز اتخاذ شد. 

پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در بخشی از این جلسه با اشاره به برخی حواشی در مرحله نخست لیگ برتر هندبال، از کمیته مسابقات خواست اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز این حواشی را مدنظر قرار دهد. 

وی افزود: انتظار دارم مشکلات در زمینه های مختلف برگزاری لیگ برتر تا زمان باقی مانده تا آغاز مرحله دوم لیگ برتر برطرف شود. 

پاکدل همچنین در بخش دیگری از این جلسه توصیه هایی برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات هندبال نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان کشور داشت و پیشنهادهایی در این زمینه ارائه داد. 

           

        


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط