اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2596
دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان؛

برزیل حریف بعدی تیم ملی نوجوانان ایران در مرحله پلی آف

تیم‌های ملی

سه شنبه, 17 مرداد 1402 22:48

با پایان رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان حریف ایران در مرحله بعدی مشخص شد.

برزیل حریف بعدی تیم ملی نوجوانان ایران در مرحله پلی آف بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، امشب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی جهان به پایان رسید تا تکلیف ۸ تیم برتر یک چهارم نهایی مشخص و ۸ تیم دیگر نیز برای رده های نهم تا شانزدهم تلاش کنند.

براین اساس تیم های جزایر فارو، آلمان، مصر، اسپانیا، کرواسی، پرتغال، دانمارک و نروژ به جمع ۸ تیم برتر رسیدند و تیم های ایران، عربستان، جمهوری چک، برزیل، مجارستان، اسلوونی، مقدونیه شمالی و اتریش برای کسب رده های نهم تا شانزدهم تلاش خواهند کرد.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران که با دو شکست در رده چهارم گروه چهار ایستاد، باید با تیم چهارم گروه دو که برزیل است، دیدار کند.

سپس در صورت برد  مقابل برزیل در دیدار  پلی آف با برنده بازی اسلوونی و‌ اتریش برای کسب رتبه سیزدهم یا چهاردهم و در صورت باخت به برزیل برای کسب رده پانزدهم یا شانزدهم به مصاف بازنده دیدار اسلوونی و اتریش خواهد رفت. 

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان از ۱۱ مرداد به میزبانی کرواسی آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد.

تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط