اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 989

بررسی عملکرد استعدادیابی و آموزش فدراسیون هندبال از سوی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان / تاکید بر عملکرد قابل توجه در استعدادیابی و آموزش

فدراسیون آموزش

یکشنبه, 08 اسفند 1400 13:35

عملکرد استعدادیابی و آموزش فدراسیون هندبال از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی عملکرد استعدادیابی و آموزش فدراسیون هندبال از سوی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان / تاکید بر عملکرد قابل توجه در استعدادیابی و آموزش بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نشست روسای کمیته‌های آموزش و استعدادیابی فدراسیون هندبال با مسئولین دفتر آموزش و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در زمینه برنامه‌های سال 1400 هندبال کشور برگزار شد.

در این نشست علی اکبر خوشنویس رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال گزارش عملکرد برنامه‌های در سال 1400 را ارائه نمود و از پایگاه‌های ملی هندبال ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های استعدادیابی و پرورش استعدادهای هندبال در تاریخ این رشته ورزشی نام برد.

همچنین علی غفاری دبیر کمیته آموزش فدراسیون هندبال نیز در زمینه برنامه‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون در سال 1400 در بخش آموزش گزارش عملکردی را ارائه کرد.


دکتر قنبرعلی دلفان و امیر ثابتی در بخش آموزش و علی رحمانیون، شراره زمان در بخش استعدادیابی به بررسی عملکرد فدراسیون هندبال در سال 1400 در دو بخش آموزش و استعدادیابی پرداختند.

کارشناسان و مسئولین وزارت ورزش و جوانان در این نشست با تاکید بر عملکرد قابل توجه فدراسیون هندبال در دو بخش استعدادیابی و آموزش، هندبال را یکی از فدراسیون‌های پیش رو در میان فدراسیون‌های ورزشی در زمینه استعدادیابی و آموزش عنوان نمودند.

کمیته استعدادیابی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط