اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2997

بررسی تقویم مسابقات سال ۱۴۰۳ در جلسه هم اندیشی کمیته مسابقات فدراسیون هندبال

مسابقات

دوشنبه, 11 دی 1402 14:11

جلسه هم اندیشی کمیته مسابقات فدراسیون هندبال به منظور بررسی تقویم مسابقات سال ۱۴۰۳ برگزار شد‌.

بررسی تقویم مسابقات سال ۱۴۰۳ در جلسه هم اندیشی کمیته مسابقات فدراسیون هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، جلسه هم اندیشی کمیته مسابقات این فدراسیون به منظور بررسی تقویم مسابقات هندبال در سال آینده و همچنین بررسی تغییرات آئین نامه مسابقات با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. 

میترا نوری، رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در این خصوص گفت: این جلسه با توجه به اهداف و سیاستهای فدراسیون هندبال و رسالت کمیته مسابقات برگزار شده زیرا تلاش این کمیته بر این است که برنامه مسابقات سال آینده را هر چه زودتر به هیات‌های استاتی، باشگاه‌ها، مدارس و آکادمی‌های هندبال ارسال و ابلاغ شود تا بتوانند برنامه‌ریزی بهتری برای سال پیش رو داشته باشند.

وی ادامه داد: در ادامه این جلسه تغییرات آئین نامه مسابقات را بررسی کردیم که بخشی از آن به تصویب اعضا رسید و بررسی بخش‌های دیگر آن به جلسات بعدی موکول شد. 

نوری با بیان اینکه نقطه نظرات اعضای کمیته مسابقات بسیار راه گشا بود ابراز امیدواری کرد برگزاری جلسات هم اندیشی کمیته مسابقات برای بررسی تغییرات و اصلاحات آئین نامه مسابقات ادامه داشته باشد. 

لازم به ذکر است در این جلسه علی اکبر خوشنویس زارچ دبیرکل، مرتضی حسن پور نایب رئیس، ایرج رضایی رییس سازمان تیم های ملی هندبال، محسن کرباسچی رئیس کمیته داوران و سید مهدی ترابی دبیر کمیته مسابقات فدراسیون هندبال حضور داشتند. 

سید حسن افتخاری و رضا غلامشاهی، رؤسای هیات‌های استانی اصفهان و فارس به نمایندگی از هیات‌های استاتی هندبال، نمایندگان دو باشگاه نفت و گاز گچساران و فولاد مبارکه سپاهان به نمایندگی از باشگاه‌های هندبال و همچنین غلامحسین نکویی رئیس انجمن هندبال ساحلی حضور داشتند. همچنین قاسم شعبانپور و مریم فخری نیز به عنوان خبره ورزشی در این کمیته عضویت دارند.

در پایان این جلسه علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال احکام عضویت این اعضا را در کمیته مسابقات به آنان اهدا کرد.

  

  

  

   

  

  
کمیته ها

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط