اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3284

بررسی آئین‌نامه جدید مسابقات در جلسه کمیته مسابقات فدراسیون هندبال

مسابقات

سه شنبه, 18 اردیبهشت 1403 18:07

جلسه کمیته مسابقات فدراسیون هندبال به منظور بررسی آئین نامه جدید مسابقات برگزار شد.

بررسی آئین‌نامه جدید مسابقات در جلسه کمیته مسابقات فدراسیون هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، عصر امروز کمیته مسابقات فدراسیون هندبال با حضور رییس، نواب رئیس و دبیر فدراسیون و همچنین رییس و اعضای این کمیته به منظور بررسی آئین نامه جدید مسابقات تشکیل جلسه داد.


علیرضا پاکدل در ابتدای این جلسه اظهار داشت: کمیته مسابقات در هر فدراسیون ورزشی یکی از مهمترین کمیته های آن به شمار می‌رود چرا که اگر مسابقات به نحو مطلوب برنامه‌ریزی و اجرا شود، خروجی آن به سود آن زشته ورزشی خواهد بود.


وی ادامه داد: آئین‌نامه جدیدی که من مطالعه کردم، زمینه آئین‌نامه سازمان لیگ را دارد و ما باید به سمت حرفه‌ای گری برویم اما در این میان یکسری مشکلاتی وجود دارد مثل برخورداری از سالن استاندارد. هم اکنون هیج استانی و هیچ تیم لیگ برتری روی کفپوش استاندارد بازی نمی‌کند و حدود ۷۰ درصد آسیبدیدگی ورزشکاران از ناحیه زانو و مینسک بخاطر کفپوش‌های غیر استاندارد است که البته این فقط مشکل هندبال نیست و اکثر رشته‌های ورزشی با آن روبرو هستند.


پاکدل افزود: باید کمک کنیم و دست به دست هم دهیم که کم کم شرایطی به وجود بیاوریم که به سمت حرفه‌ای گری برویم. بنابراین آئین‌نامه جدید و مشکلات آن را بطور جدی بررسی کنیم تا برای فصل آینده لیگ شرایط خوبی مهیا کنیم زیرا همه می‌دانیم لیگ با کیفیت و حرفه‌ای منجر به تیم‌های ملی با کیفیت تری می‌شود.

پس از صحبت‌های پاکدل، اعضای کمیته مسابقات درخصوص آئین‌نامه جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند. 


گفتنی است در این جلسه علی‌اکبر خوشنویس زارچ، دبیر، مرتضی حسن پور و آذین ساکی، نایب رئیس و نایب رئیس بانوان، میترا نوری، رییس کمیته مسابقات، محسن کرباسچی، رییس کمیته داوران، سید حسن افتخاری، قاسم شعبانپور، رضا غلامشاهی، سیده مریم فخری، اسماعیل پناهنده و یعقوب شکوهی به عنوان اعضای کمیته مسابقات حضور داشتند.

  

  


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط