اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2895

برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران؛ بانوی ایرانی به عنوان ناظر فنی مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شد

بانوان بین الملل داوری

چهارشنبه, 08 آذر 1402 12:58

بانوی ایرانی برای نخستین بار در تاريخ هندبال ایران و قاره آسیا به عنوان ناظر فنی مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان انتخاب شد.

برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران؛ بانوی ایرانی به عنوان ناظر فنی مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، بیست ‌‌و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از امروز، به میزبانی سه کشور دانمارک، نروژ، سوئد آغاز می‌شود و میترا نوری به عنوان ناظر فنی (Technical Deligate) از قاره آسیا کار نظارت بر مسابقات را برعهده دارد.

میترا نوری از سال ۲۰۱۵ به‌عنوان ناظر فنی در مسابقات قاره آسیا کار خود را شروع کرد و پیش از این، نظارت بر مسابقات نوجوانان دختر و پسر قهرمانی جهان را بر عهده داشته است.

وی هم اکنون ریاست کمیته مسابقات فدراسیون هندبال و کمیته توسعه فدراسیون هندبال آسیا را برعهده دارد. نوری همچنین عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال ایران نیز هست.

لازم به یادآوری است بیست ‌‌و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۲۹ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۳ (۹ تا ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ) در سه کشور دانمارک، نروژ، سوئد برگزار می‌شود.


کمیته داوران

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط