اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2852

بذر الذیاب: مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی بحرین به صورت مطلوب انجام خواهد شد/ قرعه کشی خوبی داشتیم‌

آقایان گفت‌و‌گو

جمعه, 19 آبان 1402 21:10

نایب رئیس فدراسیون هندبال آسیا شانس تمام تیم ها در مسابقات قهرمانی آسیا برای کسب جواز حضور در رقابت های قهرمانی جهان را یکسان دانست.

بذر الذیاب: مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی بحرین به صورت مطلوب انجام خواهد شد/ قرعه کشی خوبی داشتیم‌ بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، بدرالذیاب، نایب رئیس فدراسیون هندبال آسیا در حاشیه برگزاری قرعه کشی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی فدراسیون هندبال ایران گفت: قرعه کشی خیلی خوبی به میزبانی بحرین بود و فکر می کنم همه چیز به خوبی پیش رفت.

وی افزود: فکر می کنم همه تیم ها شانس یکسانی برای کسب جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا دارند و البته هر تیمی جزو ۴ تیم برتر این جام شود، به نام آسیا به مسابقات جهانی می رود.


وی در مورد گروه ایران هم ذکر کرد: گروه خوبی طبق قرعه کشی انتخاب شد. به نظر من اگر کمپ تمرینی خوبی قبل از بازی های قهرمانی آسیا داشته باشید، باز هم مانند دوره گذشته می توانید در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته باشید.


لازم به یادآوری است  ساعتی پیش قرعه کشی بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال کشورمان در گروه B با تیم های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه شد.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط