اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2802
هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

بحرین با شکست کویت به رده دوم‌ جدول صعود کرد/ کویت از حضور در جمع ۴ تیم برتر آسیا بازماند

آقایان

یکشنبه, 30 مهر 1402 21:20

بحرین با شکست کویت به رده دوم جدول گروه B مسابقات هندبال انتخابی المپیک پاریس صعود کرد.

بحرین با شکست کویت به رده دوم‌ جدول صعود کرد/ کویت از حضور در جمع ۴ تیم برتر آسیا بازماند بزرگنمایی
به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در چهارمین روز برگزاری دور مقدماتی مسابقات هندبال انتخابی المپیک پاریس و در دیداری حساس بحرین به مصاف کویت رفت و توانست ۳۴ بر ۲۶ نتیجه این دیدار جذاب را از آن خود کند تا با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌ملی هندبال ایران به رده دوم جدول رده بندی گروه B این مسابقات صعود کند.

با این نتیجه بر حساسیت دیدار روز سه شنبه ایران با بحرین افزوده شد.

در دیگر دیدار این گروه ژاپن با شکست قزاقستان ۸ امتیازی شد و به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

در دیگر دیدارهای امروز و از گروه A قطر ۳۹ بر ۲۵ کره جنوبی را از پیش رو برداشت تا با ۸ امتیاز در صدر این گروه بایستد. 

عربستان سعودی هم با پیروزی برابر امارات متحده عربی با نتیجه ۲۲ بر ۲۱، ۶ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به کره به رده دوم جدول این گروه صعود کرد‌ تا دیدار قطر و عربستان در روز آخر مرحله مقدماتی سرنوشت ساز شود. در این گروه سرنوشت تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به روز آخر کشیده شد.

تیم ها فردا استراحت می کنند و در آخرین روز مرحله مقدماتی این مسابقات ۵ دیدار برگزار می شود که در مهمترین دیدار ایران به مصاف بحرین می رود تا تکلیف دومین تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی از گروه B مشخص شود‌.

همچنین در دیگر دیدارهای این مرحله قزاقستان با کویت، امارات متحده عربی با هند، چین با کره جنوبی و قطر با عربستان دیدار خواهد کرد.



تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط