اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1115

بازیکن دو رگه ایرانی - فیلیپینی و عضو تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی فیلیپین: پس از ۱۸ سال به وطن پدری خود بازگشتم

فدراسیون ساحلی

چهارشنبه, 03 فروردین 1401 11:13

بازیکن دو رگه ایرانی - فیلیپینی و عضو تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی فیلیپین میگوید: بسیار خوشحالم که ایران میزبان این دوره رقابت‌ها است و من پس از ۱۸ سال به وطن پدری خود بازگشتم.

بازیکن دو رگه ایرانی - فیلیپینی و عضو تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی فیلیپین: پس از ۱۸ سال به وطن پدری خود بازگشتم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، داریوش زندی بازیکن دو رگه ایرانی - فیلیپینی و عضو تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی فیلیپین پس از بازی تیمش در مقابل قطر گفت: بسیار خوشحالم که ایران میزبان این دوره رقابت‌ها است و من پس از ۱۸ سال به وطن پدری خود بازگشتم.


وی ادامه داد: اوضاع به‌طور کامل بر وفق مراد بود تا زمانی که شرایط آب و هوایی نامتعادل شد. من از مسئولین سپاسگزارم که شرایط را مدیریت کردند و مسابقه ادامه پیدا کرد.


زندی ادامه داد: تیم‌های مدعی مثل ایران، قطر و عمان و حتی ویتنام که با پیروزی در مقابل عمان مدعی بودن خود را نشان داد و نیز حضور بازیکن‌هایی که سابقه حضور در جام جهانی را دارند بیانگر سطح بالای مسابقات است.


بازیکن دو رگه ایرانی - فیلیپینی و عضو تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی فیلیپین در پایان اضافه کزد: میزبانی ایران باورنکردنی بود! از فدراسیون هندبال ایران بسیار ممنونم که میزبانی مسابقات را پذیرفت. در اینجا ظرفیت‌ها و استعدادهای فوق‌العاده‌ای به ویژه در ورزش هندبال وجود دارد و تنها به حمایت نیاز دارد. من نیز به عنوان یک دورگه از تیم کشورم حمایت می‌کنم.

هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط