اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1572

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی / کاپیتان تیم ملی هندبال: پیروزی مقابل ترکیه کار را برای رسیدن به فینال هموارتر کرد

تیم‌های ملی

دوشنبه, 17 مرداد 1401 21:55

کاپیتان تیم ملی هندبال می‌گوید پیروزی مقابل ترکیه کار را برای رسیدن تیم ملی به دیدار فینال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هموارتر کرد.

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی / کاپیتان تیم ملی هندبال: پیروزی مقابل ترکیه کار را برای رسیدن به فینال هموارتر کرد بزرگنمایی


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجتبی حیدرپور کاپیتان تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی مقابل ترکیه در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: حریف را از قبل آنالیز کرده بودیم و با شناسایی نقاط ضعف و قوت ترکیه توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم و پیروز میدان باشیم.


وی افزود: پیروزی مقابل ترکیه مسیر را برای رسیدن به فینال هموارتر کرد و امیدواریم در بازی‌های بعدی نیز بتوانیم به پیروزی دست یابیم. 



حیدرپور در مورد مصاف بعدی تیم ملی با تیم آذربایجان نیز گفت: فکر می‌کنم مقابل آذربایجان کار راحت‌تری نسبت به ترکیه داشته باشيم. ترکیه یک تیم خوب و اروپایی بود اما با آنالیز خوبی که داشتیم موفق به پیروزی شدیم.


کاپیتان تیم ملی هندبال در پایان خاطر نشان کرد: همه ما یک هدف داریم و آن هم رسیدن به مدال طلاست. امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز نمایش خوبی داشته باشیم و به این هدف برسیم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط