اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1573

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی / دروازه‌بان تیم ملی هندبال : ثمره تمرینات سخت خود را برابر ترکیه دیدیم

تیم‌های ملی

دوشنبه, 17 مرداد 1401 21:58

دروازه‌بان تیم ملی هندبال می‌گوید پیروزی در برابر ترکیه نتیجه تمرینات سخت و آنالیز خوب از حریف بود.

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی / دروازه‌بان تیم ملی هندبال : ثمره تمرینات سخت خود را برابر ترکیه دیدیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علی رحیمی دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی مقابل ترکیه در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: تمرینات سختی را در مدت زمان اخیر پشت سر گذاشتیم و خدا را شاکر هستم که ثمره این سختی‌ها را در بازی اول دیدیم.


وی افزود: بازی مقابل ترکیه در بازی نخست آن هم در برابر تماشاگران ترکیه‌ای کار را برای ما دشوار کرده بود اما همه باهم یکدل و هم‌قسم شدیم تا بتوانیم به پیروزی دست یابیم و البته در ادامه مسیر بتوانیم به مدال برسیم.


رحیمی در مورد مصاف با آذربایجان در دیدار بعدی نیز گفت: نمی‌توانم بگویم کدام بازی راحت یا سخت است. در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌رویم اما در مقابل آذربایجان کار راحت‌تری داریم و قول پیروزی در این دیدار را می‌دهم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط