اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3232

بازی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با تیم لیگ برتری در اردوی دهدشت

آقایان تیم‌های ملی

سه شنبه, 28 فروردین 1403 09:21

بازی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان در اردوی آماده‌سازی این تیم در دهدشت با تساوی به پایان رسید.

بازی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با تیم لیگ برتری در اردوی دهدشت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، ملی‌پوشان تیم ملی نوجوانان هندبال که هشتمین اردوی آمادگی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 1403 در دهدشت به سر می‌برند، در نخستین بازی تدارکاتی خود در این اردو به مصاف تیم فرازبام خائیز دهدشت رفتند که این بازی در پایان با تساوی 33 -33 به اتمام رسید. 

برگزاری هشتمین اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال تا 2 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر دهدشت ادامه دارد. 

26 بازیکن در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزاد منجیری (سرمربی)، الله كرم استكی  و مجید پارسایی (مربی)، علیرضا خانی (آنالیزور) و امید كاظمی (آسیب شناس ورزشی) کادرفنی تیم ملی نوجوانان را تشکیل می‌دهند. 

دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از 13 تا 24 شهریور ماه به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود که طی آن تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های عراق و هند همگروه است.


تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط