اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1086

بازدید وزیر ورزش و جوانان از زمین ساحلی و تمرینات تیم ملی / دکتر سجادی: مدیریت با برنامه‌ریزی درست سبب موفقیت‌های هندبال ایران گردید است

ساحلی تیم‌های ملی

پنجشنبه, 26 اسفند 1400 18:01

وزیر ورزش و جوانان با حضور در محل فدراسیون هندبال از زمین ساحلی فدراسیون و تمرینات تیم ملی بازدید به عمل آورد.

بازدید وزیر ورزش و جوانان از زمین ساحلی و تمرینات تیم ملی / دکتر سجادی: مدیریت با برنامه‌ریزی درست سبب موفقیت‌های هندبال ایران گردید است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دکتر سید حمید سجادی با حضور در محل زمین ساحلی فدراسیون ضمن بازدید از آخرین شرایط آماده‌سازی میزبانی مسابقات ساحلی قهرمانی آسیا از نزدیک نظاره‌گر تمرینات تیم ملی هندبال شد.


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به آماده‌سازی زمین ساحلی فدراسیون در کم‌ترین زمان ممکن برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا خاطر نشان کرد: با وجود زمان بسیار کمی که برای آماده‌سازی در اختیار داشتیم تمامی توان خود را به کار بستیم تا بتوانیم زمین ساحلی فدراسیون را آماده نماییم و بی‌تردید حمایت‌های شخص وزیر ورزش و جوانان در این امر بسیار حائز اهمیت بود.


وی افزود: سال 1400 پر از اتفاقات خوب و درخشان برای هندبال ایران بود و خوشحالیم که در میادین بین‌المللی پرچم پرافتخار ایران عزیز را به اهتزاز درآوردیم. همین چند روز پیش سومین تیم ملی هندبال ایران جهانی شد و برای اولین بار در تاریخ شاهد مدال‌آوری بانوان هندبالیست ایران در آسیا بودیم.


رئیس فدراسیون هندبال به رویدادهای پیش نیز اشاره کرد و گفت: در روزهای آتی مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا و همچنین مسابقات ساحلی قهرمانی آسیا را در پیش داریم و مطمئن باشید در این رویدادها نیز شاهد افتخارآفرینی ملی‌پوشان ایران خواهیم بود.


دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ضمن اشاره به موفقیت‌های اخیر هندبال ایران خاطر نشان کرد: مدیریت صحیح و با برنامه در فدراسیون هندبال سبب شده تا شاهد رشد و پیشرفت این ورزش در ایران باشیم و افتخارات سال 1400 هندبال ایران نشان از تلاش‌های تیم فدراسیون و در راس آن ریاست فدراسیون دارد.


وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: یکی از نکات حائز اهمیت فدراسیون هندبال مدیریت جوان و البته تیم جوان فعال در این فدراسیون است که بی تردید همین جوان بودن ترکیب فدراسیون سبب تلاش بیشتر اعضای فدراسیون و رسیدن به موفقیت‌های اخیر شده است.


دکتر سجادی با بیان اینکه فدراسیون هندبال جزو فدراسیون‌های دارای کارنامه عملکرد موفق است، افزود: مدیریت با برنامه‌ریزی دست و تلاش‌های بی‌وقفه سبب گردیده تا رشته هندبال جزو رشته‌های موفق در ایران باشد. امیدواریم در رویدادهای پیش رو نیز شاهد موفقیت تیم‌های ملی هندبال ایران باشیم.


همچنین سید حسن افتخاری سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران نیز ضمن قدردانی از حضور وزیر ورزش و جوانان در تمرین تیم ملی، گفت: حضور وزیری از بدنه ورزش سبب گردیده تا در مدت زمان اخیر شاهد موفقیت‌های پی در پی در ورزش ایران باشیم. حضور دلگرم کننده وزیر ورزش و جوانان در تمرین تیم ملی هندبال ساحلی انرژی بسیار خوبی به ما داد و ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین عملکرد را در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشیم.


در پایان این بازدید یک پیراهن تیم ملی منقش به نام دکتر سید حمید سجادی به وزیر ورزش و جوانان اهدا شد و ملی‌پوشان نیز عکسی را به یادگار با وزیر ورزش و جوانان انداختند.


تیم ملی هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط