اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 343
سفر استانی رئیس فدراسیون هندبال؛

بازدید و رایزنی پاکدل برای حل مشکلات هندبال در آذربایجان غربی

فدراسیون هیئت‌ها

سه شنبه, 04 آبان 1400 19:02

رئیس فدراسیون هندبال امروز، سه شنبه ۴ آبان ماه، با سفر به ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی، به بررسی مسائل و مشکلات هندبال در این استان پرداخت .

بازدید و رایزنی پاکدل برای حل مشکلات هندبال در آذربایجان غربی بزرگنمایی

IRIHF: 

در این سفر مشکلات و مسائل مربوط به هندبال استان در دیدار علیرضا پاکدل با پور ایراندوست، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولان هیات هندبال استان آذربایجان غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه پور ایراندوست قول داد ظرف دوماه آینده سالن ۳ هزار نفری در مرکز استان را در اختیار هیات هندبال قرار دهد و همچنین با توجه به پتانسیل های موجود در هندبال ساحلی، با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان و همکاری شهرداری ارومیه، زمین این رشته ورزشی نیز در اختیار هیئت هندبال استان قرار گیرد.

 پاکدل نیز قول مساعد داد که در صورت اختصاص این سالن ۳ هزار نفری و زمین ساحلی به هندبال، در زمینه تجهیز کردن وسائل به هیئت هندبال استان کمک لازم را انجام دهد.

همچنین در حاشیه این نشست از ده تن از پیشکسوتان هندبال این استان با اهدای لوح و جوایزی از طرف فدراسیون هندبال تجلیل و قدردانی به عمل آمد. 

همچنین رئیس فدراسیون هندبال با حضور در شهرستان نقده از تمرینات تیم هندبال پیشگامان سولدوز نقده بازدید کرد و با مربیان و هندبالیست های این شهرستان دیدار و با آنها پیرامون مشکلات این رشته ورزشی گفتگو کرد. پاکدل در این دیدار قول داد شرایط برای حضور مربیان فعال این شهرستان را در اردوهای تیم ملی جهت کسب تجربه و انتقال دانش فراهم کند.

در ادامه این سفر پاکدل جهت دیدن مسابقات قهرمانی هندبال ارتش های ایران در مراغه و دیدار با مسئولین ورزش، اعضای هیئت هندبال و هندبالیست ها و بررسی مشکلات و مسائل مربوط به هندبال راهی این شهرستان شد.

  

  

  

  

  


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط