اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2282
هندبال جام باشگاه های آسیا؛

بازدید نایب رییس فدراسیون جهانی از امکانات میزبانی اصفهان

فدراسیون

شنبه, 16 اردیبهشت 1402 14:17

نمایندگان فدراسیون هندبال آسیا از امکانات و زیرساخت های برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا بازدید کردند.

بازدید نایب رییس فدراسیون جهانی از امکانات میزبانی اصفهان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، «بدر محمد ذیاب صالح الذیاب» نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا بهمراه «محمدطالب عبدالغنی» ناظر مسابقات فدراسیون هندبال آسیا امروز، 16 اردیبهشت، از سالن‌های تمرین و امکانات برگزاری مسابقات بازدید و شرایط میزبانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های آسیا را بررسی و ارزیابی کردند.

در این بازدید میترا نوری رئیس کمیته توسعه هندبال فدراسیون آسیا، روح‌ا... اکرمی نیا مدیر اجرایی و پژمان نجات پور رئیس کمیته روابط بین‌الملل و ارتباطات فدراسیون هندبال و همچنین مسئولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حضور داشتند.

گفتنی است ایران بعد از ۱۹ سال میزبانی هندبال جام باشگاه‌های آسیا را بر عهده گرفته و  این رقابت‌ها از 11 تا 22 خرداد ۱۴۰۱ در اصفهان برگزار می‌شود. تیم های فولاد مبارکه سپاهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دو نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات هستند.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط