اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1063

بازدید نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال از محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا / بدر الذیاب: از میزبانی ایران بسیار خرسندم

فدراسیون ساحلی

شنبه, 21 اسفند 1400 20:55

نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال ضمن بازدید از آخرین شرایط محل برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا با رئیس فدراسیون هندبال ایران در مورد آخرین شرایط میزبانی قهرمانی آسیا دیدار و گفت‌گو کرد.

بازدید نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال از محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا / بدر الذیاب: از میزبانی ایران بسیار خرسندم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، بدر محمد ذیاب صالح الذیاب نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال در بازدید از محل برگزاری رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا در جریان آماده‌سازی شرایط ایران برای میزبانی از این رویداد قرار گرفت و در نشستی با علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران در مورد آخرین روند آمادگی ایران برای میزبانی از این رویداد بحث و تبادل نظر نمود.


بدر الذیاب با ابراز رضایت از شرایط آماده‌سازی ایران برای میزبانی از مسابقات قهرمانی آسیا در مدت زمان اندک، اظهار کرد: همواره علاقه زیادی برای میزبانی ایران از رویدادهای بین‌المللی داشتیم که متاسفانه به دلایل مختلف در سالهای اخیر این اتفاق رخ نداد، اما امروز بسیار خوشحالم که ایران میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا در رشته هندبال ساحلی شده است. بی‌تردید رابطه فدراسیون هندبال آسیا با فدراسیون هندبال ایران را می‌دانید و از علاقه ما به هندبال ایران خبر دارید. 


وی افزود: ایران ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بسیاری دارد و قطعا می‌تواند میزبان بسیار خوبی برای رویدادهای بین‌المللی باشد و امیدوارم میزبانی از مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا شروعی برای میزبانی‌های دیگر ایران از مسابقات بین‌المللی باشد.


در ادامه این نشست علیرضا پاکدل با ابراز خرسندی از سفر نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال به ایران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که امروز شاهد حضور نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال در ایران هستیم و از اینکه در کنار ما هستید خرسندیم.


وی افزود: هندبال ایران در طول سالهای اخیر در مسیر جدیدی قرار گرفته و شاهد حضور تمامی تیم‌های ملی ایران در تمامی رده‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم. امیدواریم مسیر رو به رشد هندبال ایران به همین شکل ادامه داشته باشد و تمامی تلاش ما هم بر همین روند است.


رئیس فدراسیون هندبال ایران میزبانی از مسابقات بین‌المللی را یکی از اهداف فدراسیون در سالهای اخیر عنوان کرد و گفت: در طول سالهای اخیر همواره به دنبال میزبانی از رویدادهای بین‌المللی بوده‌ایم که خوشبختانه در نهایت شاهد برگزاری مسابقات ساحلی قهرمانی آسیا در ایران هستیم. 


پاکدل در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: امروز بسیار خوشحالم که به دلیل جهانی شدن تیم‌های ملی هندبال مردان و زنان، رشته هندبال در ایران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و این رشته در زمره پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی در کشورمان قرار گرفته است.


رئیس فدراسیون هندبال در پایان افزود: در مدت زمان اندکی تلاش کردیم تا شرایط را برای میزبانی خوب و شایسته‌ای آماده نماییم و مطمئنا اگر زمان بیشتری برای آماده‌سازی داشتیم شرایط را راحت‌تر پیش می‌بردیم اما با این حال در این زمان کم بهترین شرایط را فراهم کردیم.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط