اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2149

بازدید رئیس فدراسیون هندبال از ورزشگاه نقش‌جهان / دیدار و گفت‌گو با مدیرعامل باشگاه سپاهان برای میزبانی از مسابقات باشگاه‌های آسیا

فدراسیون

چهارشنبه, 17 اسفند 1401 11:55

رئیس فدراسیون هندبال ایران به منظور بررسی آمادگی باشگاه سپاهان برای میزبانی در مسابقات جام‌ باشگاه‌های آسیا از امکانات ورزشگاه ‌نقش‌جهان بازدید کرد.

بازدید رئیس فدراسیون هندبال از ورزشگاه نقش‌جهان / دیدار و گفت‌گو با مدیرعامل باشگاه سپاهان برای میزبانی از مسابقات باشگاه‌های آسیا بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال و به نقل از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در طی سفری یک روزه به اصفهان ضمن بررسی امکانات باشگاه سپاهان با مدیر عامل این باشگاه دیدار و گفت‌گو کرد.


پاکدل که به منظور بررسی آمادگی باشگاه سپاهان برای میزبانی در مسابقات جام‌ باشگاه‌های هندبال آسیا به اصفهان سفر کرده بود، ضمن بازدید از سالن ۲۵ آبان و بررسی امکانات این سالن، از زمین چمن و همچنین موزه افتخارات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کرد.


رئیس فدراسیون هندبال در ادامه سفر خود به نصف‌جهان پس بازدید از چند هتل، در جلسه‌ای با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان و جمعی از مدیران باشگاه سپاهان شرکت کرد

 

در این جلسه رئیس فدراسیون هندبال ضمن تمجید از امکانات ورزشگاه نقش‌جهان، موزه باشگاه سپاهان واقع در این ورزشگاه را جزو سرمایه‌های کشوری برشمرد و آن را مایه مباهات جامعه ورزشی کشور دانست.


جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این نشست حمایت خود را برای میزبانی مطلوب اصفهان در این رویداد بین‌المللی اعلام کرد.


محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز با اشاره به آمادگی این باشگاه برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، بر لزوم حمایت‌های همه دستگاه‌های اجرایی در این مسیر تاکید کرد.


در این بازدید روح‌الله اكرمی‌نیا مدیر اجرایی فدراسیون و میترا نوری عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال نیز حضور داشتند.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط