اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2645

بازدید دبیر کل و رییس سازمان تیم های ملی هندبال ایران از اردوی تیم ملی نوجوانان

گفت‌و‌گو

شنبه, 04 شهریور 1402 18:13

دبیرکل فدراسیون هندبال پس از بازدید از اردوی تیم ملی نوجوانان ۱۴۰۳ در بافق، ابراز امیدواری کرد با حضور این نسل در هندبال ایران در سال های آینده هم لیگ با کیفیت تری خواهیم داشت و هم مدال خوشرنگ طلا را به ویترین افتخارات هندبال ایران در رده پایه اضافه خواهیم کرد.

بازدید دبیر کل و رییس سازمان تیم های ملی هندبال ایران از اردوی تیم ملی نوجوانان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علی اکبر خوشنویس زارچ دبیرکل فدراسیون هندبال درباره بازدید از اردوی تیم ملی نوجوانان ۱۴۰۳ در بافق یزد گفت: سومین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان رده سنی  ۱۳۸۴ در راستای چشم اندازهای فدراسیون هندبال طبق برنامه های راهبردی رده های پایه در بافق استان یزد در حال برگزاریست و در این راستا من به عنوان دبیرکل و ایرج رضایی رییس سازمان تیم های ملی هندبال از این اردو بازدید و بازیکنان را رصد و با کادرفنی هم صحبت کردیم.

وی افزود: در این بازدید ضمن صحبت با کادرفنی در خصوص اقدامات لازم برای حضور موفق و تأثیرگذار در مسابقات آسیایی سال ۱۴۰۳ و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: کادرفنی از اردوها رضایت داشتند و بسیار به این نسل امیدوار هستند البته از نظر مهارتی باید کار بیشتری صورت گیرد. احساس من بر این است با توجه به ظرفیتی که این چند روز از این اردو دیدم می توانیم چشم‌انداز بسیار مثبتی برای تیم ملی بزرگسالان کشورمان در نظر داشته باشیم به شرط اینکه این نسل حفظ شود. من حتی به ضرس قاطع می گویم با حفظ و نگهداشت و ارتقا و توسعه این نسل، طی سه تا پنج سال آینده هم لیگ باکیفیت تری و هم در آینده مدال خوشرنگ طلا آسیایی را خواهیم داشت.

خوشنویس درباره تاثیر حضور الله کرم استکی به عنوان مربی در تیم ملی نوجوانان 1403 نیز گفت: الله کرم برند هندبال ایران است و  بازیکنان در این اردو هم از بعد اخلاقی و هم از بعد مهارتی کنار وی درس می آموزند. الله کرم هم نکات ریزی به آنها ارائه می دهد که چکیده ای از تجربیات وی از سال ها حضور در هندبال آسیا و اروپاست. حضوری که تاثیر آن در سال های آینده دیده خواهد شد.

تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط