اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2809
هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

ایران - عربستان در گام پایانی

آقایان تیم‌های ملی

چهارشنبه, 03 آبان 1402 15:25

تیم ملی هندبال ایران فردا برای کسب رده پنجم مسابقات انتخابی المپیک با عربستان دیدار می‌کند.

ایران - عربستان در گام پایانی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، پس از پایان مرحله مقدماتی مسابقات هندبال انتخابی المپیک پاریس، دو تیم ایران و عربستان با ایستادن بر رده سوم گروه‌های B و A باید برای کسب رده پنجم با هم مصاف کنند. 

عربستان که در گروه A مسابقات هندبال انتخابی المپیک پاریس با تیم‌های قطر، کره‌جنوبی، امارات متحده عربی، چین و هند همگروه بود، با پیروزی برابر چین، امارات و هند و شکست مقابل کره‌جنوبی و قطر، از راهیابی به مرحله‌نیمه نهایی بازماند و فردا باید با تیم ملی هندبال ایران دیدار کند. 

گفتنی است عربستان که در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز با ایران همگروه بود، در این رقابت‌ها با تساوی مقابل تیم ملی نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و با قرار گرفتن در رده سوم گروه به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.  

در دیگر بازی‌های این مرحله تیم های ملی امارات متحده عربی با کویت برای کسب رده هفتم و چین با قزاقستان برای کسب رده نهم دیدار می کند. 

همچنین در مرحله نیمه‌نهایی قطر با بحرین و ژاپن با کره جنوبی دیدار می‌کند. 

دیدار فینال و رده‌بندی و مشخص شدن تیم قهرمان و راه یافته به المپیک ‌پاریس روز شنبه، ۶ آبان، برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است دیدار دو تیم ملی هندبال ایران و عربستان فردا، پنجشنبه، 4 آبان و از ساعت 15:30 به وقت کشورمان آغاز می‌شود.




تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط