اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2736
نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو؛

ایران - بحرین؛ دومین دیدار در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی

آقایان تیم‌های ملی

جمعه, 07 مهر 1402 22:15

تیم ملی هندبال ایران فردا در دومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم قدرتمند بحرین می‌رود.

ایران - بحرین؛ دومین دیدار در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال کشورمان فردا از ساعت ۹:۳۰ صبح در دومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو روبروی تیم قدرتمند بحرین صف آرایی می‌کند.

بحرین که رده هجدهم ادوار بازی های آسیایی را با ۳۷ طلا، ۲۴ نقره و ۲۳ برنز و مجموعا ۸۴ مدال در اختیار دارد، نخستین بار در سال  ۱۹۷۴ بازی های تهران در بازی های آسیایی شرکت کرد.

بحرین در رشته هندبال این بازي ها رنکینگ هفتم را دارد. این کشور در بازی های ۲۰۱۴ اینچئون مدال برنز و در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مدال نقره را از آن خود کرده است.

همچنین در مجموع ۶ حضور خود در رشته هندبال دو هفتمی بازی های ۱۹۸۲ دهلی و ۲۰۰۶ دوحه و دو ششمی بازی های ۲۰۰۲ سئول و ۲۰۱۰ گوانگجو را در کارنامه  دارد.

تیم ملی هندبال ایران امروز در نخستین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو برابر کویت در ثانیه های پایانی شکست را پذیرا شد و فردا در دومین دیدار خود به مصاف بحرین می رود.

این دیدار فردا از ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران آغاز می شود.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط