اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2745
نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو؛

اکرمی نیا: قول مدال نداده بودیم ولی با تمام وجود جنگیدیم/ بی‌تجربگی عامل باخت در ثانیه های پایانی بود

آقایان گفت‌و‌گو

یکشنبه, 09 مهر 1402 12:39

سرپرست تیم ملی هندبال پس از پایان کار تیم ملی هندبال در بازی‌های آسیایی گفت: قول مدال نداده بودیم ولی با تمام وجود جنگیدیم.

اکرمی نیا: قول مدال نداده بودیم ولی با تمام  وجود جنگیدیم/ بی‌تجربگی عامل باخت در ثانیه های پایانی بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، روح الله اکرمی نیا سرپرست تیم ملی هندبال مردان کشورمان پس از بازی با کره جنوبی در یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی گفت: امروز بازی بسیار خوبی داشتیم و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و باید به آنها «خسته نباشید» بگویم. 

وی افزود: فکر میکنم کسانی که بازی امروز برابر کره جنوبی را دیدند، تایید می‌کنند که داوری مغرضانه بود و حتی در صحبتی که با مدیر تیم کره پس از پایان بازی داشتم، وی بر چنین امری صحه گذاشت. 

اکرمی نیا ادامه داد: همانطور که علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال، پیش از این تاکید کرده بود، تیم ملی با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه راهی هانگژو شد طوری که 13 بازیکن ما نخستین حضور خود در چنین بازی هایی را تجربه می‌کردند. در واقع با نگاهی به آینده وارد این مسابقات شدیم و البته بی‌تجربگی عامل باخت در ثانیه های پایانی بود.

وی اظهار داشت: پیش از شروع مسابقات بارها در مصاحبه ها و حتی در جلسات کمیته ملی المپیک هم عنوان کردیم قول مدال نمی‌دهیم اما با هر آنچه در توان داشتیم جنگیدیم و به بازیکنان جوان میدان دادیم تا به امید خدا در مسابقات آتی با شرایط بهتر ظاهر شویم. 


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط