اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2619

اکرمی نیا: با پایان مرحله اول اردوی صربستان، به مصاف تیم های خوب باشگاهی خواهیم رفت

گفت‌و‌گو

یکشنبه, 22 مرداد 1402 14:43

سرپرست تیم ملی هندبال مردان ایران از برگزاری 4 دیدار دوستانه با تیم‌های باشگاهی صربستان خبر داد.

اکرمی نیا: با پایان مرحله اول اردوی صربستان، به مصاف تیم های خوب باشگاهی خواهیم رفت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، روح‌الله اکرمی نیا سرپرست تیم ملی هندبال مردان ایران که در اردوی صربستان به سر می‌برد، درباره شرایط اردو و همچنین ملی‌پوشان گفت: هشتمین روزی است که در شهر «زلاتیبور» صربستان به سر می‌بریم. این شهر در ارتفاعات کشور صربستان قرار داشته و طبق نظر سرمربی تیم ملی تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان، در این شهر امروز به پایان می رسد. تمرینات بدنسازی 9 روزه در ارتفاعات و سالن، بسیار سخت و فشرده پیگیری شد و البته رضایت کادرفنی را در پی داشت.

وی افزود: فردا این شهر را به سمت «نووی بچه» ترک می‌کنیم و طبق پیش‌بینی ها 4 بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی صربستان در این شهر انجام خواهیم داد تا با آمادگی کامل به میهن باز گردیم.

اکرمی نیا ادامه داد: باید از رئیس فدراسیون هندبال که با تدبیر خود این اردو را برای آمادگی خوب تیم ملی هندبال بزرگسالان مرد برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو ترتیب دادند، تشکر کنم و امیدوارم زحمات فدراسیون هندبال، کادر فنی تیم ملی و یکایک بازیکنان نتیجه بسیار خوبی در بازی‌های آسیایی هانگژو داشته باشد. 

لازم به ذکر است ملی پوشان هندبال ایران پس از بازگشت از صربستان، اردوی خود را در تهران با حضور وسلین وویوویچ ادامه خواهند داد و سپس 28 شهریورماه راهی چین محل برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو خواهند شد.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط