اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2800
هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

اکرمی نیا: با خودباوری بیشتری به مصاف نایب قهرمان آسیا می رویم/ شرایط ایده‌آلی داریم

آقایان گفت‌و‌گو

یکشنبه, 30 مهر 1402 14:02

سرپرست تیم ملی هندبال شرایط ملی‌پوشان را ایده‌آل توصیف کرد و گفت: آماده مصاف با بحرین هستیم.

اکرمی نیا: با خودباوری بیشتری به مصاف نایب قهرمان آسیا می رویم/ شرایط ایده‌آلی داریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، روح‌الله اکرمی نیا، سرپرست تیم ملی هندبال کشورمان درباره شرایط ملی پوشان پیش از بازی با بحرین گفت: شرایط تیم ایده‌آل است و بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن سه بازی مقابل ژاپن، کویت و قزاقستان در شرایط آرمانی هستند. هیچ بازیکن مصدومی نداریم و بچه ها از نظر روحی - روانی هم شرایط خوبی دارند. 

وی افزود: شاید یکی از دلایلی که نتیجه بازی مقابل ژاپن را واگذار کردیم، عدم خودباوری بود. بین دو نیمه همین بازی کادرفنی روی این موضوع کار کرد و دیدیم در نیمه دوم عملکرد بازیکنان بسیار بهتر شد. این روند رو به رشد در بازی با کویت و قزاقستان نیز ادامه یافت و کماکان ادامه دارد و با همین خود باوری به مصاف یکی از تیم‌های برتر آسیا می‌رویم. 

اکرمی نیا ادامه داد: بحرین نایب قهرمان بازی‌های آسیایی است و البته ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. انگیزه داریم و بدون ترس و بدون نگاه کردن به نام‌ها، مقابل بحرین به میدان می‌رویم. 

سرپرست تیم ملی هندبال کشورمان در پایان گفت: این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی دارد. ما محکوم به برد هستیم. امیدوارم با تلاش بچه‌ها و دعای مردم این بازی را ببریم و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم. 

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال کشورمان روز دوم آبان در یک بازی حساس در انتخابی المپیک پاریس مقابل بحرین به میدان می‌رود. 


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط