اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2717
نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو؛

اکرمی نیا: با حداکثر توان برابر عربستان ظاهر می شویم

آقایان گفت‌و‌گو

دوشنبه, 03 مهر 1402 17:27

سرپرست تیم ملی هندبال کشور با بیان اینکه شانس مدال برای ما همچنان وجود دارد، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا پرچم ایران را در این دوره از بازی ها به اهتزاز در آوریم. ‌

اکرمی نیا: با حداکثر توان برابر عربستان ظاهر می شویم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، روح الله اکرمی نیا سرپرست تیم‌ ملی هندبال کشورمان با بیان اینکه ژاپن در رشته هندبال  یکی از بهترین ها در آسیاست، گفت: این کشور در سال های اخیر روی این رشته سرمایه گذاری بسیار خوبی کرده است.

وی افزود: نکته قابل توجه در مورد هندبال ژاپن این است که در چند سال گذشته  جز در المپیک در رویدادهای دیگری شرکت نکرده و همچنین توانسته ورزشکاران بسیار خوبی را به استخدام درآورد.

سرپرست تیم ملی هندبال یادآور شد:  
با تمامی این اوصاف، تیم هندبال ژاپن بسیار بهتر از ما در این مسابقه ظاهرشد و برنده آن هم بود. بچه ها هم همه  تلاش خود را کردند و هرآنچه که باید در زمین میگذاشتند، گذاشتند اما اشتباهات فردی و نبود تعدادی از ورزشکاران اصلی باعث شد که این بازی را واگذار کنیم.

وی افزود‌: به هرحال این دومین بازی ماست و امیدواریم در بازی بعدی در برابر عربستان از گروه بالا بیاییم  چراکه هنوز شانس مدال همچنان برای هندبال ایران در این دوره از بازی  متصور است.

اکرمی نیا تاکید کرد: در بازی بعدی با حداکثر توان در برابر عربستان ظاهر خواهیم شد تا انشالله بتوانیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این رویداد به اهتزاز دربیاوریم.


لازم به یادآوری است تیم‌ملی هندبال کشورمان در دومین بازی خود در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۱-۳۳ برابر ژاپن تن به شکست داد. 

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط