اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1080

اکبرآبادی: بازیکنانم دلاورانه جنگیدیند و به آنها افتخار می‌کنم

بانوان تیم‌های ملی

سه شنبه, 24 اسفند 1400 14:55

مدیر فنی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران می‌گوید بازیکنانش در برابر حریفان دلاورانه جنگیدند و موفق به کسب مدال نقره آسیا و سهمیه قهرمانی جهان شدند.

اکبرآبادی: بازیکنانم دلاورانه جنگیدیند و به آنها افتخار می‌کنم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، غلامعلی اکبر آبادی در خصوص مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا و کسب جایگاه دوم و‌ سهمیه مسابقات جهانی اسلوونی اظهار کرد: در ابتدا قرار بود شانزدهمین دوره مسابقات جوانان قهرمانی آسیا با حدود یازده تیم برگزار شود، اما شیوع سویه جدید کرونا باعث تعویق مسابقات شد و همین امر باعث شد در نهایت 5 تیم در مسابقات حاضر شوند. تعداد شرکت‌کنندگان و سهمیه رابطه مستقیم دارد. اگر مسابقات با همان  یازده  تیم برگزار می‌شد تعداد سهمیه‌های آسیا در این مسابقات نیز 5 تیم بود، اما چون 5 تیم شرکت کردند، ۲ سهمیه در قزاقستان توزیع شد.


وی تاکید کرد: بازیکنان ما در همه بازی‌ها جنگیدند و دلاورانه برابر حریفان خود بازی کردند و دست از تلاش برنداشتند و به آنها افتخار می‌کنم. در پایان مسابقات سه تیم ایران، هند و قزاقستان هم امتیاز شدیم و تفاضل گل بین این سه تیم باعث شد که در رده دوم قرار بگیریم و هند اول شد. این در شرایطی است که ما در بازی مستقیم برابر هند پیروز مسابقات شدیم.


مدیر فنی تیم هندبال جوانان کشورمان خاطرنشان کرد: به جز بازی اول، بازیکنان ما در این رقابت‌ها خیلی خوب ظاهر شدند. در بازی اول برابر قزاقستان کمی با شرایط آشنا نبودیم و متاسفانه بازی را از دست دادیم.


اکبرآبادی گفت: از بازیکنان و فدراسیون هندبال بابت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی خوبی که در بخش بانوان انجام دادند تشکر می‌کنم. مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از ۲۷ اسفند ماه آغاز می‌شود در این رده‌سنی هم مثل جوانان و بزرگسالان شرایط‌مان برای کسب سکو خوب است و رسیدن به  سهمیه جهانی دور از انتظار نیست.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط