اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2220

اوج هیجان در هفته یازدهم لیگ برتر بانوان؛ آیا جایگاه های اول تا پنجم تغییر خواهند کرد؟

مسابقات

پنجشنبه, 24 فروردین 1402 12:44

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان ایران روز جمعه ۲۵ فروردین با برگزاری ۴ دیدار پیگیری خواهد شد.

اوج هیجان در هفته یازدهم لیگ برتر بانوان؛ آیا جایگاه های اول تا پنجم تغییر خواهند کرد؟ بزرگنمایی


در جذاب ترین و حساس ترین دیدار این هفته تیم های دوم و سوم جدول رده بندی یعنی تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. در نیم فصل اول لیگ برتر بانوان تیم شهید شاملی موفق شده  با نتیجه ۳۱-۲۵ از سد طلایی پوشان دیار نصف جهان عبور کند. به نظر می رسد شاگردان پوچه دیاز در سپاهان انگیزه زیادی برای جبران شکست قبلی خود مقابل نماینده کازرون و همچنین افزایش فاصله با تیم حریف در بالای جدول دارند. در صورت پیروزی تیم سپاهان و شکست تیم سنگ آهن بافق ، نماینده اصفهان موفق به فتح جایگاه نخست لیگ برتر بانوان ایران در پایان این هفته خواهد شد هرچند شاگردان سیده مریم فخری در سنگ آهن کار چندان سختی در مقابل تیم شهرداری ماهان نخواهند داشت.
در دیگر دیدار حساس این هفته تیم های چهارم و پنجم لیگ برتر بانوان به مصاف هم خواهند رفت. تیم چمران لارستان که با ۱۰ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است ، در بندرعباس به دیدار تیم فولاد هرمزگان هشت امتیازی خواهد رفت. این دو تیم در نیم فصل نخست نیز در یک رقابت تنگاتنگ در ورزشگاه خانگی لارستان به مصاف هم رفتند که نتیجه کار ۳۳-۳۱ به سود میزبان به پایان رسید. به نظر می رسد شاگردان فاطمه محمدخانی در فولاد هرمزگان برای روبدن گوی سبقت و تصاحب جایگاه چهارم جدول رده بندی در روز جمعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد
تیم صدر نشین سنگ آهن بافق در مقابل قعرنشین لیگ برتر یعنی شهرداری ماهان قار می گیرد که در صورت پیروزی امتیاز خود را به عدد ۱۸ خواهد رساند.
شاگردان مژگان ملکی در تیم غدیر نیز در شهر ملایر میزبان تیم رده ششمی شیشه قزوین خواهند بود.
برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر بانوان بشرح ذیل است:
جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲

فولاد  هرمزگان - شهید چمران لارستان
فولاد مبارکه سپاهان- شهید شاملی کازرون
سنگ  آهن  بافق - شهرداری ماهان
غدیر ملایر - شیشه قزوین

طبق اعلام سازمان لیگ هندبال کلیه بازی ها ساعت ۲۰/۰۰ و بازی تیم های فولاد مبارکه سپاهان و شهید شاملی کازرون ساعت  ۱۹ برگزار خواهد شد.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط