اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 486

انجام 4 دیدار در دومین روز رقابت‌های نهایی هندبال ساحلی بانوان

مسابقات

چهارشنبه, 10 آذر 1400 08:51

در دومین روز برگزاری مرحله نهایی مسابقات هندبال ساحلی باشگاه‌ها و دستجات آزاد بانوان 4 بازی انجام می‌شود.

انجام 4 دیدار در دومین روز رقابت‌های نهایی هندبال ساحلی بانوان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مرحله نهایی مسابقات هندبال ساحلی باشگاه‌ها و دستجات آزاد بانوان از روز گذشته به میزبانی بندرعباس آغاز شده و امروز در دومین روز برگزاری این رقابت‌ها 4 دیدار برگزار می‌شود. 

براین اساس صبح امروز آرارات برازجان با بانک مهر ایران و پادما یدک ایرانیان اصفهان با آذرخش سرخون  بندرعباس مصاف می‌کند.

دیدار تیم‌های آرارات برازجان و پادما یدک ایرانیان اصفهان و چی چست ارومیه و آذرخش سرخون بندرعباس نیز عصر امروز برگزار می‌شود. 

دیروز در نخستین روز برگزاری این رقابت‌ها 4 دیدار برگزار شد که چیچست ارومیه 2 بر یک بانک مهر ایران را برد، آذرخش سرخون بندرعباس 2 - هیچ آرارات برازجان را شکست داد، پادمایدک ایرانیان اصفهان 2 بر هیچ چی چست ارومیه را از پیش رو برداشت و آذرخش سرخون بندر عباس با همین نتیجه بر بانک مهر ایران پیروز شد.

لازم به ذکر است 5 تیم در مرحله نهایی مسابقات هندبال ساحلی باشگاه‌ها و دستجات آزاد بانوان حضور دارند و به صورت دوره‌ای 10 بازی انجام می‌دهند. 


هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط