اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1695

انتصاب سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون هندبال

فدراسیون

سه شنبه, 03 آبان 1401 15:52

سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون هندبال منصوب شد.

انتصاب سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، با حکمی از سوی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایرج رضایی به عنوان سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون منصوب شد.

در حکم رئیس فدراسیون هندبال برای سرپرست جدید کمیته امور استان‌ها آمده است:

«برادر ارجمند جناب آقای ایرج رضایی

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیق روزافزون و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص، سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در عرصه ورزش هندبال کشور، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از ایزد منان و با سرلوحه قراردادن راهبرد تفكر و توكل و تلاش و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه به همراه برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند در راستای سیاست‌های فدراسیون جهت رفع مشکلات استان‌های کشور و همچنین نظارت بر کلیه امورات اجرایی مناطق هشت گانه کشور در راستای سیاست‌های این فدراسیون در انجام وظایف محوله کوشا و موفق باشید.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال»


فدراسیون هندبال همچنین از زحمات و خدمات ارزشمند جناب آقای اکبر ریاحی که پیش از این عهده‌دار مسئولیت کمیته امور استان‌های فدراسیون بودند تقدیر و تشکر می‌نماید و ضمن تاکید بر بهره‌بردن از تجربیات ارزنده این پیشکسوت گرانقدر هندبال کشور در کمیته همگانی و سایر حوزه‌ها، از خداوند متعال برای ایشان آرزوی توفیقات روز افزون دارد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط