اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1854

انتخاب رئیس هیئت هندبال استان قم

هیئت‌ها

سه شنبه, 29 آذر 1401 13:04

رئیس هیئت هندبال استان قم انتخاب شد.

انتخاب رئیس هیئت هندبال استان قم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان قم با حضور رئیس فدراسیون هندبال برگزار شد و در پایان رای‌گیری علی ساده سکاندار هیئت هندبال استان قم برای چهار سال آینده شد.

در این مجمع که با حضور محمد جواد موسایی و علی ساده به عنوان دو نامزد کسب کرسی ریاست برگزار شد در نهایت علی ساده موفق به کسب یازده رای از مجموع ۱۸ رای ماخوذه شد. همچنین محمدجواد موسایی نیز ۷ رای کسب کرد.

همچنین زهرا احمدی نیا به عنوان نائب رئیس، باقری به عنوان خزانه دار، احمد فلاح به عنوان خبره ورزشی و رضا جهاندیده به عنوان عضو هیئت رئیسه رای اعتماد گرفتند.


در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان قم، ایرج رضایی مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون هندبال، روح‌الله اکرمی‌نیا مدیر اجرایی فدراسیون و دکتر مرادی نماینده وزارت ورزش و جوانان و کارشناس امور مجامع این وزارت‌خانه نیز ریاست فدراسیون را همراهی می کردند.





آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط