اطلاعیه

🔴 نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها 🔴

کد مطلب: 3501
آسیب‌دیدگی‌ام برطرف شد و مهیای حضور در آسیایی هستم

امیرحسین کرمی:80 درصد برای بازی در اردن آماده‌ام

گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 07 شهریور 1403 15:24

امیرحسین کرمی، کاپیتان و بازیکن موثر تیم هندبال نوجوانان کشورمان که چندی پیش آسیب دیده بود و همه نگران این بودند که شاید او نتواند به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا برسد حالا خودش می‌گوید که آسیب دیدگی‌اش برطرف شده و به مرز آمادگی 80 درصدی برای بازی در رقابت‌های نوجوانان هندبال آسیا رسیده است.

امیرحسین کرمی:80 درصد برای بازی در اردن آماده‌ام بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، امیرحسین کرمی، بازیکن و کاپیتان تیم ملی هندبال نوجوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا درباره وضعیت مصدومیتش گفت: خداروشکر مصدومیتم در حال بهتر شدن هست. در این مدت روی این مصدومیت کار کردم و به در حال حاضر به آمادگی 80 درصدی رسیدم. فکر می‌کنم تا زمان شروع بازی‌ها شرایطم ایده‌ال باشد و بتوانم در بهترین فرم بدنی برای حضور در این رویداد درخدمت تیم باشم.

کاپیتان تیم هندبال نوجوانان کشورمان که درخصوص مسئولیت مهمی که به عنوان لیدر اصلی تیم در زمین مسابقه بر دوش دارد معتقد است: با تمام بازیکنان عهد بستیم که در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا بهترین عملکرد را درون زمین داشته باشیم تا به امید خدا راهی فینال شویم.

کرمی در پایان با بیان اینکه توان اینکه راهی فینال شویم را داریم البته سخت‌ترین حریف ما عربستان و کویت هستند می‌گوید: اگر بازیکنان تمام تلاش خود را به کار ببندند و توصیه‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنند، ما توان تبدیل کردن نایب قهرمانی دوره پیش به قهرمانی را داریم.


تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط