اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 791
رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا

امیدرضا سرپوشی: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم

فدراسیون

چهارشنبه, 29 دی 1400 00:17

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران می‌گوید با اینکه استرالیا حریف چندان سختی برای ایران نبوده اما تمامی بازیکنان با تمام توان مقابل حریف قرار گرفتند.

امیدرضا سرپوشی: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، امیدرضا سرپوشی پس از پیروزی تیم ملی هندبال مقابل استرالیا در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: همه بازیکنان می‌دانستند استرالیا تیمی مدعی نیست، اما با این حال با تمام توان وغیرت کار کردند. خوشبختانه تمام برنامه‌های کادر فنی به خوبی در زمین پیاده شد و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

 

وی ادامه داد: در این مسابقه تقریباً به تمام بازیکنان بازی رسید و همه توانستند انرژی خود را ذخیره کنند تا مقابل هند و عربستان قرار بگیریم. بازی با هند هم می‌تواند شبیه بازی با استرالیا باشد، چون آنها هم تیم قدرتمندی نیستند، اما آنها را هم دست کم نخواهیم گرفت و با تمام توان ظاهر خواهیم شد.

 

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه اصلی‌ترین رقیب ایران در این مرحله عربستان است، خاطر نشان کرد: بازی با این تیم می‌تواند حکم تعیین صدرنشین را داشته باشد. امیدوارم همه بازیکنان با تمام توان در این بازی حاضر باشند تا بتوانیم دست پر زمین را ترک کنیم و در نهایت به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط