اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 754

امید سرپوشی: شرایط بسیار خوبی داریم/ امیدوارم جزو 4 تیم برتر باشیم

گفت‌و‌گو

شنبه, 25 دی 1400 11:12

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ابراز امیدواری کرد با شریط بسیار خوب و نمایش بسیار عالی که قرار است بازیکنان در عربستان به نمایش بگذارند، تیم ملی در نهایت جزو 4 تیم برتر آسیا قرار گیرد.

امید سرپوشی: شرایط بسیار خوبی داریم/ امیدوارم جزو 4 تیم برتر باشیم بزرگنمایی

امیدرضا سرپوشی دروازه‌بان تیم ملی هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: کیفیت تورنمنت اسپانیا فوق العاده بود چرا که با دو تیم مطرح اروپا بازی داشتیم. مانوئل فرناندز پس از بازی با لهستان، نظر مثبتی روی هماهنگی بازیکنان در قالب کار تیمی داشت اما به هر جهت یک سری نقاط ضعف هم داریم که باید روی آنها کار کنیم.

 

وی افزود: از تمام صاحب‌نظرانی که از عملکرد سه دروازه‌بان تیم ملی در این دو بازی راضی بودند تشکر می‌کنم. ما هر سه – محمد سیاوشی و علی رحیمی- تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که بهترین عملکرد خود را در عربستان به نمایش بگذاریم.

 

سرپوشی خاطرنشان کرد: تیم بدون حاشیه است و تمام تیم دست به دست هم دادند که بتوانیم با کمک همدیگر بهترین نتیجه ممکن را در عربستان کسب کنیم. 


دروازه‌بان تیم ملی هندبال درخصوص مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نیز گفت: امیدواریم با شریط بسیار خوب و نمایش بسیار عالی که قرار است بچه‌ها در عربستان به نمایش بگذارند، در نهایت جزو 4 تیم برتر آسیا باشیم. 


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط