اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1081

امضای تفاهم‌نامه رسمی مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا / اهدای پیراهن تیم ملی به نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال

ساحلی

سه شنبه, 24 اسفند 1400 15:26

تفاهم‌نامه رسمی مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه رسمی مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا / اهدای پیراهن تیم ملی به نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مراسم امضای تفاهم نامه برگزاری رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا با حضور رئیس فدراسیون هندبال ایران و نایب رئیس فدراسیون بین‌‌المللی هندبال برگزار شد.


در این نشست طرفین مفاد برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا که قرار است از دوم لغایت هشتم فروردین ماه 1401 به میزبانی ایران برگزار شود را مرور و امضا نمودند.


بدر الذیاب نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال در این نشست بار دیگر از تلاش‌های فدراسیون هندبال ایران برای میزبانی از این رویداد در مدت زمان اندک تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد این رقابت‌ها با بهترین شرایط برگزار شود.


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز در این نشست با تاکید بر تدارک همه‌جانبه و گسترده برای میزبانی شایسته از رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا اظهار کرد: با وجود اینکه مدت زمان بسیار اندکی تا آماده‌ شدن برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا داریم اما تمامی تلاش ما برگزاری مسابقات با بهترین کیفیت خواهد بود.


وی افزود: تقارن مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا با ایام نوروز اتفاق ویژه‌ای خواهد بود. گرچه با توجه به ایام پایانی سال برای تدارک میزبانی کمی دچار مشکل شدیم اما تلاش می‌کنیم فرهنگ غنی ایرانی را در ایام نوروز به مهمانان و تیم‌های حاضر به نمایش درآوریم و در کنار ورزش به دنبال نمایش زیبایی‌های ایران عزیز به تیم‌های خارجی حاضر در این رویداد هستیم.


در پایان این مراسم پیراهن تیم ملی هندبال ایران منقش به نام نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال از سوی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران به بدر الذیاب نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال اهدا شد.

هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط