اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 294

امروز؛ معرفی قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان/ دربی هندبال اصفهانی ها در فینال

مسابقات

چهارشنبه, 21 مهر 1400 09:25

قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور امروز معرفی می شود.

امروز؛ معرفی قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان/ دربی هندبال اصفهانی ها در فینال بزرگنمایی

IRIHF:

روز گذشته در ادامه مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور در منطقه شمال و جنوب 4 بازی در مرحله نیمه نهایی برگزار شد که تیم های ذوب آهن و فولاد سپاهان در منطقه جنوب و تیم های نمایشگاه اتومبیل سلطانی تربت جام و سیمان سبزوار در منطقه شمال با شکست حریفان خود راهی فینال این مسابقات شدند. 

در بازی که روز گذشته ساعت ۱۳ در سالن کوثر مشهد برگزار شد، تیم هندبال نمایشگاه اتومبیل سلطانی تربت جام با نتیجه ۳۸ بر ۳۳ مقابل یاقوت مصلی مشهد پیروز میدان و راهی فینال شد. در دیگر بازی دیروز که ساعت ۱۵ برگزار شد، تیم هندبال سیمان سبزوار با نتیجه ۲۵ بر ۱۰ شیشه قزوین را شکست داد و دومین تیم فینالیست این دوره شد. 

بنابراین از دقایقی پیش مسابقه رده بندی بین تیم های یاقوت مصلی مشهد و شیشه قزوین آغاز شده و از ساعت 11 صبح نیز مسابقه فینال بین تیم های نمایشگاه اتومبیل سلطانی تربت جام و سیمان سبزوار برگزار می شود.

همچنین در مسابقات منطقه جنوب تیم های اصفهانی فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن به دیدار نهایی مسابقات نوجوانان کشور راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در منطقه جنوب ذوب آهن با نتیجه 30 بر 27 از سد فرازبام خائیز دهدشت گذشت و فولادمبارکه سپاهان الف به مصاف پارس شهرکرد رفت و با حساب 34 بر 28 پیروز شد.

با این نتایج، از دقایقی پیش در دیدار رده بندی فرازبام خائیز دهدشت به مصاف پارس شهرکرد رفت و ساعت 11 صبح دربی هندبال اصفهان بین فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن برگزار می شود.

لازم به ذکر است مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور منطقه شمال در مشهد و منطقه جنوب در اصفهان از 15 مهر آغاز شده و امروز با معرفی قهرمان این دوره به پایان می رسد.

    

     




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط