اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 355
آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال عنوان کرد

امتیاز قابل توجه تیم ملی در قطر/ حضور یک لژیونر در دوحه

گفت‌و‌گو

شنبه, 08 آبان 1400 13:04

تیم ملی هندبال کشورمان نخستین بازی خود در تورنمنت قطر را مقابل عربستان سعودی برگزار می کند.

امتیاز قابل توجه تیم ملی در قطر/ حضور یک لژیونر در دوحه بزرگنمایی

IRIHF:

آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال مردان کشورمان با اعلام این خبر گفت: تورنمنت قطر با حضور تیم های ملی عربستان سعودی، قطر، کویت و همچنین تیم ملی کشورمان از دهم آبان ماه در شهر دوحه آغاز می شود و تا شانزدهم ماه جاری ادامه دارد. 

ناصر سلیمی افزود: تیم ملی کشورمان فردا شب عازم این رقابت ها خواهد شد و در اولین مسابقه خود در این رقابت ها روز سه شنبه، 11 آبان ماه راس ساعت 17 به وقت ایران به مصاف تیم ملی عربستان سعودی می رود. 

وی ادامه داد: تیم ملی هندبال ایران در ادامه این رقابت ها 13 آبان راس ساعت 17 به وقت ایران با کویت دیدار می کند و سپس 15 آبان ماه رودرروی قطر صف آرایی خواهد کرد. دیداری که از ساعت 19 به وقت ایران آغاز می شود.

سلیمی اضافه کرد: تیم با 17 بازیکن به قطر اعزام خواهد شد و سه جلسه تمرینی در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در دوحه خواهیم داشت.

وی درباره حضور لژیونرها در تورنمنت قطر هم بیان کرد: به دلیل مشکلات ویزا و قوانین کشور قطر از حضور سجاد استکی و افشین صادقی در این تورنمنت محروم هستیم و سایر لژیونرهایی که مدنظر مانوئل فرناندز هستند، در این مسابقات حضور نخواهند داشت اما امیدواریم در مسابقات دوستانه و تدارکاتی بعدی در تیم ملی حضور داشته باشند و برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

سرپرست تیم ملی هندبال مردان کشورمان افزود: تنها، پویا نوروزی نژاد، لژیونر تیم اینتراخت هاگن از آلمان به صورت مستقیم به قطر خواهد آمد و به تیم ملحق خواهد شد.

سلیمی ادامه داد: ما چند بازیکن آسیب دیده داریم. سلامان بربط، جلال کیانی، مجتبی و محسن کرمیان مصدوم هستند و تیم را همراهی نمی کنند. امیدواریم در بازی های آینده مصدومیت این بازیکنان رفع و در خدمت تیم ملی باشند.

وی در خصوص پیش بینی اش از عملکرد تیم ملی هندبال کشورمان در تورنمنت قطر هم گفت: تیم ملی در حال حاضر پوست اندازی کرده طوری که هم اکنون بازیکنان جوانی ترکیب تیم ملی را تشکیل می دهند که البته تجربه کار و حضور بین المللی کمی دارند که این امر باعث می شود آنالیز تیم ملی ایران حداقل در بازی های اول و دوم برای تیم های مقابل سخت شود و این امتیاز قابل توجهی است. در هر صورت من به تیم امیدوار هستم و می دانم توانایی های بسیار بالایی دارد.

وی در ادامه درباره اردوی بعدی تیم ملی هندبال بیان داشت: 30 تا 40 روز بعد از تورنمنت قطر، اردوی تیم ملی مجددا برگزار می شود.

سلمی درباره برگزاری اردوی اروپایی تیم ملی هندبال هم گفت: به طور حتم به یقین تیم ملی ایران اردوی اروپایی خواهد داشت و احتمال اینکه دو اردو در اروپا داشته باشیم، بالاست. کشورهای میزبان مشخص شده اند و ما یک یا احتمالا دو تورنمنت بین المللی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم داشت.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط