اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1672

المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور / مشخص شدن چهار تیم‌ مرحله نیمه‌نهایی

مسابقات

چهارشنبه, 20 مهر 1401 11:55

تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور مشخص شدند.

المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور / مشخص شدن چهار تیم‌ مرحله نیمه‌نهایی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نمایندگان اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و تهران به نیمه‌نهایی المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش پسران راه یافتند.


با مشخص شدن چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی المپیاد استعدادهای برتر پسران هندبال، تیم‌های خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد با هم مصاف می‌کنند و تیم‌های اصفهان و تهران رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.


المپیاد استعدادهای برتر هندبال با هدف شناسایی و سرمایه‌گذاری بر روی استعدادهای برتر هندبال کشور با حضور ۲۷ تیم در بخش پسران به میزبانی استان اصفهان و در دو شهر مبارکه و اصفهان برگزار می‌شود.


مسابقات فینال و رده‌بندی این رویداد فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد.


پیش از این هشت تیم تهران، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، مازندران، اصفهان، یزد، فارس و خراسان جنوبی به مرحله یک چهارم‌نهایی المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور راه یافته بودند.

کمیته استعدادیابی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط