اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1570

افشین صادقی ملی‌پوش هندبال ایران: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم / برای رسیدن به فینال می‌جنگیم

تیم‌های ملی

دوشنبه, 17 مرداد 1401 21:05

ملی‌پوش هندبال ایران می‌گوید هیچ حریفی را در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دست کم نمی‌گیرد و تیم ملی برای رسیدن به فینال این رویداد می‌جنگد.

افشین صادقی ملی‌پوش هندبال ایران: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم / برای رسیدن به فینال می‌جنگیم بزرگنمایی
به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سید رضا مهدوی سرپرست تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی ملی‌پوشان هندبال مقابل ترکیه اظهار کرد: در یک روز سخت و در یک بازی دشوار موفق شدیم مقابل ترکیه میزبان به پیروزی دست یابیم.

وی افزود: در شرایط که مقابل میزبان بازی کردن، بسیار دشوار است و حتی در برخی صحنه‌‌ها داوران نیز به نفع تیم حریف بودند اما توانستیم با یک نمایش درخشان و عملکرد خوب و البته غیرت مثال زدنی در بازیکنان به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرپرست تیم ملی هندبال در مورد دیدار بعدی ایران مقابل آذربایجان نیز گفت: نمی‌توانم بگویم یک بازی آسان را در پیش داریم، اما برای برد و سرگروهی به میدان می‌رویم و امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم به مدال ارزشمند بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دست یابیم.
تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط