اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 418
دیدار رئیس فدراسیون هندبال ایران با مسئولان کمیته المپیک مجارستان

افزایش همکاری‌های ایران و مجارستان در هندبال

فدراسیون

چهارشنبه, 19 آبان 1400 09:28

رئیس فدراسیون هندبال ایران و مسئولین کمیته المپیک مجارستان دیدار کردند.

افزایش همکاری‌های ایران و مجارستان در هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در جریان سفر کریستیان کولکسار و بالینت ویکاسی، مسئولان کمیته ملی المپیک مجارستان به ایران، نشستی با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی از جمله فدراسیون هندبال با این مهمانان برگزار شد و صحبتهایی برای توسعه ارتباطات هندبال ایران و مجارستان منعقد شد.

در این دیدار علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال و عضو هیات رئیسه هندبال آسیا، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این نشست گفت: پیش از این با فدراسیون هندبال مجارستان ارتباطات خوبی داشتیم، اما اخیرا این ارتباطات کم‌رنگ‌تر شده و تمایل داریم تا مانند گذشته همکاری‌های بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: در ماه فوریه یک تورنمنت بین‌المللی برگزار خواهیم کرد و از تیم ملی جوانان و نوجوانان هندبال مجارستان دعوت می‌کنم تا در این تورنمنت شرکت کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان نیز اظهار کرد: ما در هندبال سابقه خوبی داریم و بسیار موفق هستیم، امیدوارم ارتباط خود با ایران را بیشتر کنیم و حمایت‌های لازم را در این خصوص خواهیم داشت. همچنین از دعوت شما برای حضور در تورنمنت فوریه تشکر می‌کنم و حتما در آن شرکت خواهیم کرد.

همچنین در این نشست، دکتر رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، ضمن ابراز خرسندی از توسعه همکاری‌های میان ورزش ایران و مجارستان، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های دو طرف، برای همکاری‌های ورزشی با  اروپا و به ویژه مجارستان عزم جدی داریم و بدین منظور دکتر کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی مسئول پیگیری مصوبات این جلسه خواهند بود.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط