اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2701

اعلام شرایط شرکت در مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان و زنان

اطلاع رسانی مسابقات

سه شنبه, 28 شهریور 1402 13:00

شرایط شرکت در مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان و زنان اعلام شد.

اعلام شرایط شرکت در مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان و زنان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کمیته مسابقات این فدراسیون در نامه‌ای به باشگاه‌های متقاضی، شرایط و ضوابط شرکت در مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد. 

بر این اساس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در نظر دارد مسابقات لیگ دسته یک هندبال آقایان را در نیمه اول آبان و در بخش بانوان را در آذر ماه سال جاری برگزار کند و باشگاه‌ها باید در اسرع وقت نسبت به اعلام آمادگی شركت در مسابقات (ثبت نام و پرداخت ورودی تیم هندبال آن باشگاه) و در صورت تمایل میزبانی رویداد، بر اساس ساز و کارهای مشروحه از طریق سامانه هندبال من myhandball.ir اقدام کنند. 

براساس شرایط داشتن مجوز کمیسیون ماده ۵ از اداره کل الزامی است. زمان ثبت نام در مسابقات از 27 شهریور آغاز شده و تا دهم مهر ادامه دارد. 

هر تیم شامل ۱۸ بازیکن (۱۰ بازیکن بزرگسال یا آزاد، 4 بازیکن امید و 4 بازیکن نوجوان و جوان) است و در هر مسابقه حداکثر اسامی ۱۶ نفر در جدول مسابقات ثبت می‌شود. هر تیم می‌تواند حداکثر از ۵ نفر به عنوان کادرفنی استفاده کند. حداقل مدرک سرمربی باید درجه یک و مربی باید درجه ۲ باشد.


اخبار مرتبط