اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2505

اعلام شرایط برگزاری لیگ برتر هندبال بانوان

بانوان

دوشنبه, 19 تیر 1402 11:29

شرایط برگزاری نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان اعلام شد.

اعلام شرایط برگزاری لیگ برتر هندبال بانوان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در نامه‌ای به باشگاه‌های سنگ‌آهن‌بافق، شهید‌شاملی‌کازرون، فولاد‌ مبارکه ‌سپاهان، شهید چمران ‌لارستان، فولاد ‌هرمزگان، شیشه قزوین، نفت وگاز گچساران و سنندج ضوابط و شرایط برگزاری نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان را اعلام کرد. 

براساس اعلام کمیته مسابقات زمان شروع مسابقات اول شهریور 1402 است. هر تیم می‌تواند از 10 نفر کادر فنی و 24 بازیکن شامل 14  بازیکن بزرگسالان،  8  بازیکن امید در رده سنی 1380/10/11 به بالا، 2  بازیکن ملی جوانان در رده سنی 1384/10/11 به شرط آنکه در آخرین لیست اعلامی تیم‌های ملی عضویت داشته باشند، استفاده کند. حضور بازیکنان نوجوانان در رده سنی 1386/10/11 به بالا در لیگ برتر مجاز نیست. 

تیمهای شرکت‌کننده در مسابقات مجازند از سهمیه بزرگسالان در صورت داشتن جای خالی در فصل جاری از دو بازیکن خارجی استفاده کند. استفاده از بازیکن خارجی طبق آئین نامه کمیته مسابقات انجام می‌پذیرد و البته استفاده بازیکن خارجی در پست دروازه‌بان ممنوع است. 

به ازای شرکت تیم جوانان در مسابقات باشگاه‌های کشور و نوجوانان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور هر کدام یک امتیاز (تا سقف دو امتیاز) به مجموع امتیازات تیم در مسابقات لیگ برتر اضافه خواهد شد.

ثبت‌نام و پذیرش بازیکنان از طریق سامانه «هندبال من» انجام می‌پذیرد، باشگاه‌ها می‌بایست مدارک و مشخصات قراردادها، گواهی اشتغال به تحصیل بازیکنان و کادر فنی را در آن ثبت و بعد از تایید کمیته مسابقات نسبت به دریافت کارت حضور در مسابقات اقدام کنند. 

گفتنی است نحوه برگزاری مسابقات در زمان قرعه کشی اعلام خواهد شد.


لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط