اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2687

اعلام زمان پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر هندبال بانوان؛ 29 شهریور پایان زمان نقل و انتقالات

بانوان

چهارشنبه, 22 شهریور 1402 14:39

کمیته مسابقات فدراسیون هندبال زمان آغاز نوزدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر بانوان و همچنین زمان پایان نقل و انتقالات را اعلام کرد.

اعلام زمان پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر هندبال بانوان؛ 29 شهریور پایان زمان نقل و انتقالات بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، میترا نوری رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال با اعلام این خبر گفت: همانطور که در مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر  اعلام شد، نوزدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان از جمعه 31 شهریورماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: بخشنامه‌های مورد نیاز و مرتبط لیگ برتر در تیرماه سال جاری به باشگاه‌ها ارسال و از قبل تمام برنامه‌ها اعلام شده و با توجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی، فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان را برگزار خواهیم کرد.ضمن اینکه باشگاه های بدهکار در صورت عدم تسویه بدهی خود قادر به ثبت قرارداد نیستند.

وی در پایان با اشاره به زمان پنجره نقل و انقالات لیگ برتر هندبال گفت: زمان پنجره نقل و انتقالات از تاریخ 1402/4/16 لغایت 1402/6/29 خواهدبود و باشگاه ها موظف به ثبت قرارداد خود تا تاریخ مذکور هستند.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط