اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3328
دبیرکل فدراسیون هندبال خبر داد:

اعلام تقویم مسابقات هندبال در سال 1403

آقایان بانوان مسابقات

شنبه, 12 خرداد 1403 15:59

تقویم مسابقات هندبال در سال 1403 آماده شد.

اعلام تقویم مسابقات هندبال در سال 1403 بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علی اکبر خوشنویس زارچ، دبیرکل این فدراسیون با اعلام خبر آماده سازی تقویم مسابقات هندبال در سال 1403 گفت: دربهمن ماه سال گذشته تقویم پیشنهادی مسابقات سال جاری آماده و به برای نظرخواهی و جمع بندی پیشنهادات به هیاتهای استانی سراسر کشور ارسال شد. 

وی افزود: پس از بررسی پیشنهادات استان‌ها و بررسی و جمع بندی نظرات، تقویم مسابقات هندبال در دو بخش بانوان و آقایان آماده شد و روی سایت فدراسیون هندبال بارگذاری شده است. 

خوشنویس زارچ ادامه داد: در تقویم مسابقات سال 1403 رقابت های هندبال در 4 سطح لیگ برتر، لیگ دسته یک، لیگ ملی و لیگ دسته دو جمع بندی شده است. 

بر اساس تقویم مسابقات سال 1403 لیگ برتر بانوان از دهه اول شهریور ماه و لیگ برتر مردان از دهه سوم شهریور ماه آغاز می شود. لیگ آیندگان در دو بخش بانوان و آقایان طبق شرایط سنی اعلام شده برگزار خواهد شد. 

قابل ذکر است لیگ ملی شامل رده سنی زیر ۲۳ سال با استفاده از سه بازیکن آزاد است. 


تقویم مسابقات هندبال زنان و مردان و همچنین جدول رده بندی سنی این مسابقات در قالب فرمت PDF از لینک های زیر قابل دانلود است.

👇👇👇👇



جدول رده بندی سنی مسابقات هندبال در سال 1403





لیگ برتر مردان لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط