اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2674

اعلام برنامه دیدارهای تیم ملی هندبال بانوان در رقابت های جهانی دانمارک

روز و ساعت دیدارهای تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات جهانی دانمارک اعلام شد.

اعلام برنامه دیدارهای تیم ملی هندبال بانوان در رقابت های جهانی دانمارک بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تنها 80 روز قبل از اولین پرتاب توپ در قهرمانی هندبال زنان جهان، برنامه بیست و ششمین دوره این مسابقات مشخص شد و براین اساس اولین بازی در روز چهارشنبه 29 نوامبر -8 آذر- برگزار می‌شود و برزیل در گروه G در شهر فردریکشاون به مصاف اوکراین و کره جنوبی در گروه C در شهر استاوانگر به مصاف اتریش می‌رود. تقابل اسپانیا با قزاقستان و نروژ با گرینلند دیگر دیدارهای روز نخست این رقابت‌هاست.

همچنین براساس این برنامه تیم ملی هندبال بانوان ایران در نخستین دیدار خود روز 9 آذر از ساعت 18:30 به وقت GMT  و 22:00 به وقت ایران به مصاف لهستان می‌رود. 

ملی پوشان در دومین دیدار خود، 11 آذر از ساعت 19:30 به وقت ایران رو در روی آلمان صف‌آرایی می‌کنند و در آخرین دیدار خود در این مرحله از ساعت 19:30 روز 13 آذر مقابل ژاپن به میدان می‌روند. 


برنامه کامل مسابقات تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در مرحله مقدماتی به این شرح است: 

9 آذر / ساعت 22:00 به وقت ایران: ایران – لهستان

11 آذر/ ساعت 19:30 به وقت ایران: ایران - آلمان

13 آذر/ ساعت 19:30 به وقت ایران: ایران – ژاپن


48 بازی دور مقدماتی بین 29 نوامبر تا 5 دسامبر -9 تا 14 آذر - برنامه‌ریزی شده است و هر تیم یک روز استراحت بین دو مسابقه دارد. بازی دانمارک مقابل رومانی و بازی سوئد مقابل کرواسی مرحله مقدماتی را به پایان خواهند رساند.

مسابقات مرحله اصلی و گروه‌های جام ریاست جمهوری بین 6 تا 11 دسامبر -15 تا 20 آذر- در شهرهای گوتنبرگ، فردریکشاون، هرنینگ و تروندهایم برنامه‌ریزی شده است.

بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی زنان جهان از 9 تا 26 آذر سال جاری -30 نوامبر تا 17 دسامبر2023 - به میزبانی سه کشور نروژ، دانمارک و سوئد برگزار می‌شود. دیدارهای تیم ملی کشورمان در شهر هرنینگ دانمارک برگزار می‌شود.


اخبار مرتبط