اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1202

اظهار نظر سرمربی و بازیکن سپاهان پس از کسب پیروزی / رحیم‌زاده: تماشاگران تاثیر زیادی در پیروزی ما داشتند

مسابقات

یکشنبه, 21 فروردین 1401 00:19

سرمربی تیم هندبال بزرگسالان سپاهان می‌گوید حضور تماشاگران تاثیر بسزایی در پیروزی تیمش مقابل حریف داشت.

اظهار نظر سرمربی و بازیکن سپاهان پس از کسب پیروزی / رحیم‌زاده: تماشاگران تاثیر زیادی در پیروزی ما داشتند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجید رحیم‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از پیروزی مقابل رعد پدافند در روز نخست مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر گفت: امروز اولین بازی ما در مرحله آخر دور برگشت با رعد پدافند آمل بود. حریف تیم بسیار خوبی بود و ما توانستیم در نیمه دوم با تاکتیک‌هایی که به بازیکنان گفته بودیم نتیجه را به نفع خود جلو ببریم و برای بازی حساس بعدی آماده شویم و بتوانیم بعد از این دور بازی‌ها با خیالی آسوده به پلی‌آف برویم.


وی افزود: امروز حضور تماشاچیان بسیار تاثیر داشت. سطح بازی‌ها و عوامل اجرایی بسیار خوب بودند و انشالله شاهد حضور بیشتر طرفداران سپاهان در مقابل ذوب آهن باشیم تا باعث دلگرمی ما باشد.


همچنین سعید پورقاسمی کاپیتان تیم هندبال سپاهان پس از برتری مقابل رعد پدافند گفت: با اینکه بازی خوبی بود اما باید گفت میزبانی برای ما مزیتی نداشته، چون هنوز هواداران ما از بازی ها خبر ندارند و امیدواریم در بازی بعدی از این امتیاز استفاده کنیم و بتوانیم جایگاه خود را حفظ کنیم.


وی در خصوص برنامه تیم خود گفت: خوشبختانه تمرینات یک هفته اخیر ما به‌گونه‌ای بود که بدن بازیکنان با این ساعت مسابقه تنظیم شده بود و باید گفت ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و می‌توانیم به گونه‌ای تقسیم‌کار کنیم که فشار مضاعفی بر روی بازیکنان نباشد.


کاپیتان تیم هندبال سپاهان در پایان افزود: باید گفت بازی بعدی دربی اصفهان است. امیدواریم بازی زیبایی باشد و امتیاز آن بازی را کسب کنیم. ما می‌خواهیم جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط