اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3110
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور؛

اظهار نظر برخی مربیان تیم های لیگ برتر در خصوص مسابقات هفته هشتم

آقایان گفت‌و‌گو مسابقات

دوشنبه, 16 بهمن 1402 12:55

پس از پایان مسابقات هفته هشتم مربیان تیم‌های لیگ برتری هندبال در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال نظرات خود را در خصوص این بازی‌ها و عملکرد تیم خود بیان کردند.

اظهار نظر برخی مربیان تیم های لیگ برتر در خصوص مسابقات هفته هشتم بزرگنمایی

مربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از عملکرد بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد. 

علیرضا بکماز، مربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از دیدار با فرازبام خائیز دهدشت در هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان گفت: خداراشاکریم که برنده این بازی شدیم. تاکتیک‌های این بازی را به گونه‌ای چیدیم که با اختلاف 9 گل برنده شویم و موفق هم شدیم. 

وی افزود: فرازبام خائیز دهدشت تیمی جوان و آینده‌داری است و بازی بسیار خوبی مقابل ما به ارائه داد. 

بکماز در پایان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: با این پیروزی برای مسابقات هفته‌های آینده آماده می‌شویم. 

لازم به یادآوری است نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان 27-36 فرازبام خائیز دهدشت را شکست داد. 


شهداد مرتجی، سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز پس از دیدار با پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان گفت: بخاطر اینکه مدتی بود بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار نداشتیم، پیش‌بینی می‌کردیم در نیمه اول دچار مشکل شویم. پلیمر هم در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد. 

وی افزود: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و در زدن توپ‌های نهایی کم دقت بودیم. اما خوشبختانه در نیمه دوم دقت بازیکنان در زدن ضربات آخر بیشتر شد و البته هماهنگی بهتری به دست آوردیم و خوشبختانه توانستیم با دست پر به اصفهان برگردیم. 

گفتنی است فولاد سپاهان اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر هندبال با نتیجه 23-27 پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد را از پیش رو برداشت و یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد. 


سرمربی تیم زغال سنگ طبس از هواردان تیمش خواست حرفه‌ای تر رفتار کنند. 

 رضا جعفرنیا، سرمربی تیم زغال سنگ طبس در خصوص دیدار تیمش با صنعت مس کرمان در هفته هشتم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های مردان کشور گفت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم. هر دو تیم عالی و جنگنده بازی کردند. 

وی در خصوص شکست در ثانیه‌های پایانی این دیدار افزود: به هر حال هندبال بازی لحظه‌هاست و در یک لحظه تیم بد می‌آورد و بازی را واگذار می‌کند. 

جعفرنیا درباره حضور هوادارن در سالن محل برگزاری این مسابقه نیز گفت: امیدوارم هوادارن حرفه‌ای تر رفتار کنند. برخی دقایق که بازی ایستا شد، به دلیل پرتاب وسیله درون زمین بود. به عنوان یک طبسی می‌خواهم هواردان و طرفداران بسیار حرفه‌ای تر در سالن رفتار کنند تا تیم بتواند بهتر نتیجه بگیرد. 

وی در پایان گفت: ما داریم به نحو احسن کار می‌کنیم و پیش می‌رویم. در هفته دهم نیز به گچساران می رویم تا با نفت و گاز بازی کنیم. امیدوارم بهتر نتیجه بگیریم. 

لازم به یادآوری است زغال سنگ طبس در مصاف با صنعت مس کرمان در هفته هشتم لیگ برتر هندبال با نتیجه 22-23 بازی را واگذار کرد. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط